Image Map

maandag 2 maart 2015

1 Blouse, 3 outfits!

Hi!

Mijn vakantie is weer voorbij gevlogen! Wat ging zo'n weekje snel. Eigenlijk mag nog wel een weekje langer zijn, maar ja dat zit er jammer genoeg niet in. Deze vakantie heb ik eigenlijk niet heel erg veel gedaan. Vooral rustig aan gedaan, veel bij m'n paard Nikita geweest, lekker geblogd en druk geweest voor school. Ook heb ik een aantal dingen gedaan voor mijn blog. Zo heb ik outfitfoto's gemaakt, ideeën bedacht voor blogposts en inspiratie opgedaan. Ik vind het altijd heerlijk om in de vakantie tijdschriften door te bladeren op zoek naar nieuwe trends en om Pinterest af te struinen naar leuke inspiratie pics! Héérlijk!
Voor nu heb ik één blouse op drie verschillende manieren gecombineerd. De blouse die ik gebruikte heeft een gele kleur. Ik hoor soms om  me heen dat sommige mensen dat een lastige kleur vinden om te combineren, maar eigenlijk valt dat reuze mee. Daarom laat ik op drie verschillende manieren zien hoe je een geel item kunt combineren. Benieuwd? Kijk gauw verder!


Blouse - Vero Moda || Colbert - H&M || Jeans - Pieces || Shoes - Timberland || Oorbellen - Hema || Horloge - Onbekend || Armband - Kaatje
De eerste outfit is lekker casual. Ik heb de gele blouse gecombineerd met een simpele colbert en een mooie jeans. Dit samen is comfy en simpel. Een outfit die je gemakkelijk kunt samenstellen en je in veel situaties kunt dragen. Om de outfit een extra touch te geven voeg je wat leuke accessoires toe. Je kunt een ketting toevoegen, maar ik heb er voor gekozen om er mooie oorbellen aan toe te voegen.
 Blouse - Vero Moda || Cardigan - Only || Jeans - H&M || Shoes - Timberland || Oorbellen - Hema  || Ketting - Forever 21
Bij deze outfit combineer ik mijn gele blouse met een drukke print. Omdat de blouse maar één basic kleur heeft kun je het gemakkelijk combineren met een item met een drukkere print. Deze combinatie had ik ook aan op mijn verjaardag en heb je misschien al eerder op mijn blog voorbij zien komen. Het blijft gewoon een leuke outfit, die lekker comfy is! Omdat de outfit vrij druk is, heb ik ervoor gekozen om niet teveel accessoires toe te voegen.
Blouse - Vero Moda || Skaterskirt - H&M || Panty - Hema || Shoes - Timberland || Ketting, armband - Kaatje
De laatste outfit is ook super simpel, maar zo leuk! Ik ben helemaal verliefd op mijn skaterskirt, Het is denk ik mijn lievelingsitem. Het is gemakkelijk te combineren en staat eigenlijk altijd leuk. De combinatie van de kleur geel en grijs geeft een leuk effect. Door mijn Timberlands eraan toe te voegen geef je de outfit nog iets stoers. Verder heb ik er een mooie ketting en armband aan toegevoegd en klaar is je outfit!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. hoi
    wat een gave outfit,s.
    outfit 3 is super gaaf.
    het staat je super goed.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!