Image Map

zaterdag 28 maart 2015

Favorite instagrammers!

Hi!

Instagram! De app van deze tijd! Zelf maak ik er ook veel gebruik van. Het is leuk om te zien waar anderen zich mee bezig houden. Er zijn genoeg instagrammers die zulke gave foto's kunnen maken en die dan delen! Ik bewonder de meeste foto's echt heel erg! Zelf gebruik ik Instagram om details van blogposts te plaatsen of dingen uit mijn dagelijks leven! Wil je me volgen? Klik dan op de Instagram widget in de sidebar! Voor nu wil ik jullie een paar van mijn lievelings instagrammers zien. Kijk gauw verder!

Mijn eerste favoriete Instagrammer is Annebel. Ze is een blogt op haar site happinessisanoutfit, zo heet ook haar Instagram account. Ze maakt hele mooi foto's, wat je echt nieuwsgierig maakt naar haar blog en haar leven. Ook haar fashion stijl vind ik erg gaaf!
Mijn tweede favoriet is Janni. Haar account heet Jannid. Ze is een Zweedse blogger. Ze reist veel en dat is goed terug te zien in haar foto's. Haar foto's zijn heel leuk om te zien. Je wordt er gewoon bijna een beetje jaloers van!
Mijn laatste favoriet is Jentel. Ze blogt op icreatemyownstyle, zo heet haar account ook. Ze maakt hele mooie foto's. Wat mij heel erg aantrekt! Ook haar stijl vind ik heel erg gaaf!

Wat zijn jullie favoriete Instagrammers?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. ik zit zelf niet op insta maar vind het wel leuk om af en toe wat leuke profielen te zoeken en leuke foto's te bekijken! Wat een goede tips!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie accounts, ga meteen een paar even volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!