Image Map

woensdag 25 maart 2015

Week outfits!

Hi!

Eindelijk het is lente! De vogels fluiten weer, de bloemen gaan weer groeien! Héérlijk! Alleen wil het weer nog niet meewerken....Het regent nu, waardoor het wel herfst lijk! Argh! Zo moet ik op de fiets naar school... Nou ja, gelukkig heb ik een korte dag! Ik heb twee lesuren, waarbij ik allebei moet luisteren naar presentaties. Op zich best relaxed. Op zulke dagen draag ik de meest simpele outfits, gewoon omdat ik geen zin heb om er meer aandacht aan te besteden. De afgelopen tijd maakte ik een paar foto's van outfits die ik door de weeks droeg. Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Outfit 1: Trui - H&M || Jeans - Pieces || Ketting - SIX  || Iphone hoesje - Hema
Outfit 2: Blouse - Esprit || Jeans - Only || Ketting - DA || Iphone hoesje - Hema
De eerste twee outfits zijn lekker simpel, maar toch erg leuk! De eerste outfit is één van mijn favoriete outfits. De jeans is mooi high-waisted, waar deze cropped trui erg leuk op staat. Mijn statementketting heeft pastel roze kleuren, wat ik persoonlijk heel erg mooi vind! Een simpele maar mooie outfit dus! De tweede outfit is makkelijk te dragen en eigenlijk altijd goed. Een leuke blouse staat nooit verkeerd.
 Outfit 3: Top - Primark || Skaterskirt - H&M || Panty - Hema || Ketting - Rebelista.nl || Armbanden - onbekend 
Outfit 4: Top, cardigan - Primark || Jeans - Pieces || Ketting - DA
In deze twee outfits zie je goed mijn stijl! In de eerste outfit draag ik mijn favoriete skaterskirt met een bordeaux rode croptop. Je kunt het op de foto niet goed zien, maar in het echt heeft deze top een aztec printje! Deze outfit is classy en comfy!
De tweede outfit is classy, maar je kunt de outfit ook sportief maken. Door het bijvoorbeeld te combineren met een paar leuke sneakers. Ik ben dol op de print van de top, het staat gewoon zo leuk!
 Outfit 5: Trui - Only play || Jeans - Primark || Armband - Onbekend || Iphone hoesje - Miniinthebox
Outfit 6: Top - Coolcat || Cardigan - Vero Moda || Jeans - H&M || Armband - Kaatje || Ring - Primark
De eerste outfit is heel erg comfy en simpel. Ik droeg deze outfit, omdat ik vrij was van school en geen zin had om iets leuks aan te trekken. Daarom een gemakkelijke outfit! De tweede outfit is ook simpel en comfy! Haha! De tekst op de top is toepasselijk bij mijn blog, wat ik erg leuk vind! Verder heb ik een paar accessoires toegevoegd.
Outfit 7: Top, Skaterskirt - H&M || Panty - Hema || Riem - Scapino || Ring - SIX || Ketting - Zeeman ||  Armband - Onbekend
Deze outfit is ook één van mijn favorieten! De gestreepte top heb ik al héél lang, maar het is leuk om oude dingen her te gebruiken. Soms kom je oude dingen tegen, die gewoon weer hip blijken te zijn! Handig toch!? Het riempje heeft de outfit een leuke touch!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!