Image Map

maandag 8 juni 2015

Outfit! || EO-Jongerendag!

Hi!

Zoals je gisteren in mijn blogpost kon lezen ben ik zaterdag naar de EO-Jongerendag geweest! Een hele leuke en gezellige dag! Wat echt een dag was wat ik niet zou willen missen. Doordat ik zaterdag de hele dag weg was, moest ik zondag hard aan de slag voor school. Na een hele dag op mijn kamertje te hebben gezeten, was ik rond half 8 's avonds klaar! Een lange huiswerkdag, maar het is niet anders. De EO-Jongerendag had ik voor geen goud willen missen! Het is een echte aanrader! Op die leuke dag had ik ook een hele leuke outfit aan met mijn nieuwe top van de Bershka! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Omdat ik de hele dag moest rondlopen, dansen en springen koos ik voor een comfy outfit. Ik combineerde mijn favoriete skinny jeans met mijn nieuwe croptop van de Bershka. De top vind ik heel erg leuk en zomers. Door de soort van gekruiste bandjes loopt de top heel erg mooi uit en staat het heel erg girly en vrolijk! Door de girly top te combineren met een stoer jack en sportieve nikes, wordt de outfit toch nog wat stoerder!
Top - Bershka || Jeans - Pieces || Jack - Primark || Shoes - Nike || Tas - H&M || Kettinkje - Forever 21 || Oorbellen - Hema || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. hoi
    wat een gave outfit.
    het staat je super goed.
    de skinny jeans is super cool.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!