Image Map

maandag 22 juni 2015

Outfit || Little roses!

Hi!

Nog één dagje en dan is de toetsweek voorbij! Eindelijk! Gelukkig ging de toetsweek tot nu toe best goed. Ik heb al een aantal cijfers terug en ik mag niet klagen. Morgen heb ik nog drie toetsen te gaan en daarna gaan we met alle derde klassen van Havo en VWO een softbaltoernooi doen. Softbal is op zich een best leuk spel, dus het is best leuk om daar de toetsweek mee af te sluiten. Woensdag heb ik ook nog sportdag, dus eigenlijk ga ik gewoon twee dagen volop sporten! Ik heb er zin in. Voor nu heb ik voor jullie en fleurige outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Ik draag mijn nieuwe kimono van de H&M. Mijn moeder was laatst een dagje naar Haarlem en toen had ze deze leuke kimono voor me meegenomen. Mijn moeder weet gelukkig ongeveer wel wat ik leuk vind! De kimono is van een hele fijne en zachte stof. De kleurtjes zijn ook heel leuk en vrolijk. Bloemetjes doen het natuurlijk altijd goed! De kimono heb ik gecombineerd met een simpele zwarte top, omdat de print van de kimono al druk genoeg is. Om de outfit een extra tintje te geven voegde ik mijn chelsea boots toe. Dat geeft toch wat stoers aan de outfit!
Kimono - H&M || Top, oorbellen - Hema || Shorts - Only || Shoes, kettinkje, armbandje - Primark || Ring - SIX

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!