Image Map

zaterdag 27 juni 2015

Colorful shoes!

Colorful shoes!
Outfit 1: Bralet - Zalando || Peplum skirt - H&M || Shoes - Nike || Clutch - Boohoo
Outfit 2: Top - Zara || Dungarees - Boohoo || Shoes - Converse || Tas - H&M 
Outfit 3: Jeans - Vero Moda || Blouse - Topshop || Jas - River Island || Shoes - Adidas || Tas - Forever 21

Hi!

Yeah! Mijn derde schooljaar op het VWO zit erop! Eindelijk vrij! Na hard zwoegen, heb ik alle toetsen doorstaan in de toetsweek. Ze gingen vrijwel allemaal erg goed, waar ik erg blij mee ben! Ik ga over naar de vierde, maar eerste vakantie! Aankomende week ben ik vrij, alleen vrijdag moet ik mijn rapport ophalen. Woensdag ga ik nog wel met school naar Parijs, maar dat zie ik niet als een schooldag. We gaan met een groep en een leraar door Parijs struinen, ook hebben we even tijd om zelf door Parijs te lopen. Ik heb er zin in! Voor nu heb ik een leuke trend voor jullie. Lees gauw verder!

Sneakers! Ze zijn dit seizoen niet meer weg te denken. Nike, Converse, Adidas en nog veel meer, je ziet het overal! Vaak in de meest felle kleuren! Maar hoe combineer je zulke felle kleuren? Het handigst is om de kleur die in de schoen zit ook in je outfit te laten terugkomen. Anders wordt het geheel wel heel erg kleurrijk. Toch is het soms ook leuk om zo'n knalkleur juist als toevoeging aan je outfit te gebruiken. Bijvoorbeeld bij een outfit met weinig kleur. Om die outfit wat op te vrolijken kun je felgekleurde sneakers toevoegen! Ik heb drie outfits samengesteld, ter inspiratie.Eerst leek het mij erg lastig om een outfit samen te stellen met felgekleurde sneakers, maar uiteindelijk viel dat reuze mee!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Wel lastig hoor, felle sneakers te combineren. Tenminste dat vind ik altijd. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!