Image Map

woensdag 22 juli 2015

My travel essentials!

Hi!

Maandag had ik een belangrijk gesprek bij de ortho. Van tevoren vond ik het wel een beetje spannend, omdat ik een heel erg complex en lastig gebit heb. Ik heb nu al zo'n 2,5 jaar een beugel, maar niks zit mee. Er komen steeds meer problemen, die we van tevoren niet hadden kunnen voorzien. Gelukkig viel het gesprek mee, het kwam erop neer dat het nog best wel lang duurt voordat mijn beugel eruit mag. Ik schat nog zo'n 2 jaar.... Nou ja, alles voor een goed gebit, ik kan nu toch niet meer terug. Dus nog even doorzetten. Ook deed ik maandag al wat inkopen voor schoolspullen. Ik kon het niet laten. Bij de Action kocht ik een paar basic dingen, die ik ga pimpen. Binnenkort ga ik ook nog even langs bij de Hema, om daar nog wat leuke spullen te halen. Ik houd er gewoon van, vraag me niet waarom. Ik heb namelijk nog lang geen zin in school! Eerst nog maar even verder vakantie houden, maar schoolspulletjes kunnen toch geen kwaad? Voor nu heb ik een leuke blogpost voor wanneer je nog op vakantie moet gaan.
Wanneer je op vakantie gaat neem je natuurlijk veel spullen mee! Maar wat neem ik mee? Wat zijn mijn essentials? Een paar van mijn musthaves voor op vakantie, laat ik jullie zien! Lees gauw verder!

Boek - De kookclub, Sophie King || Zonnebril - The Sting
Op vakantie wil ik altijd lekker rustig aan doen en wil ik dingen doen waar ik thuis niet altijd tijd voor heb. Zoals een boek lezen. Ik lees graag, maar heb er niet altijd tijd voor. Meestal lees ik even voordat ik ga slapen, maar dat is niet meer dan 10 bladzijdes per dag. Dat schiet niet echt op. Op vakantie lees ik graag en veel. De boeken van Sophie King vind ik de laatste tijd erg leuk! Dit boek heb ik ook gelezen op vakantie en ik vond hem heel erg leuk! Als je van dit soort meidenboeken houdt, is het zeker een aanrader!
Badzeep -Vogue || Bodybutter - The bodyshop, vanille
Op vakantie moet je je huid natuurlijk goed verzorgen! Een lekkere douchegel kan natuurlijk niet ontbreken. Een fijne bodybutter of bodylotion is goed voor je huid. De warme zon en het zwembadwater maakt je huid droog. Daarom is het goed om het lekker in te smeren en het ruikt ook nog eens heel erg lekker!
Tictac - Albert Heijn || Babylips - DA
Verder vind ik het altijd lekker om tictac'jes mee te nemen voor in de auto! Lekker en verfrissend! Babylips ontbreekt nooit in mijn tas. Ik heb het echt bijna altijd bij me! Goed voor je lippen, want die kunnen ook droog worden door de zon!
Verder heb ik nog veel meer dingen die ik meeneem op vakantie. Meestal maak ik even een lijstje met wat ik allemaal mee wil nemen, anders weet ik zeker dat ik iets vergeet!

Wat zijn jullie favoriete travel essentials?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!