Image Map

maandag 20 juli 2015

Outfit! || Gardameer!

Hi!

Donderdagavond kwam ik terug uit Italië. Hierover heb je kunnen lezen in mijn vorige blogpost. De afgelopen dagen na mijn thuiskomst heb ik vooral veel uitgerust, veel op Nikita gereden, want haar had ik toch wel gemist! Met haar gaat het trouwens heel erg goed. Door het lekkere zomerweer is heel erg relaxed, wat fijn is! Gisteren kwamen 's ochtends mijn nichtjes ook even kijken bij Nikita. Ze durfden wel een rondje te stappen, zo schattig! Twee kleine meisjes op een groot paard! 's Middags ging ik samen met mijn zusje bij mijn nicht langs. We hebben lekker even bijgekletst! Vandaag doe ik ook niet zoveel bijzonders. Ik kom net terug van Nikita en moet zo naar de ortho.... Dat gaat gewoon door. Voor nu heb ik een outfit voor jullie! De plek van deze outfit is heel erg mooi! Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Wat een mooie omgeving hé! Hier genoot ik van het verkoelende water in het Gardameer! Het was zo mooi helder water en het zonnetje scheen heerlijk! Genieten dus! In deze outfit draag ik mijn favoriete short. Hij zit heerlijk en is mooi high-waisted! Zo kan ik hem goed combineren met mijn croptop. Deze outfit is perfect voor het warme weer!
                          Top, Shorts - Bershka || Zonnebril - The Sting || Kettinkje - Primark

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Oooh, prachtige locatie, ik heb nu ook zoveel zin om op vakantie te gaan! Leuk om je vakantiefoto's te zien :) en een leuk outfitje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!