Image Map

zaterdag 18 juli 2015

Italië 2015!

Hi!

Donderdagavond laat kwam ik thuis vanuit Italië. Ik ben 12 dagen weggeweest op vakantie! Op de heenweg hebben we een tussenstop gemaakt in Duitsland, daarna zijn we doorgegaan naar Italië. In Italië stonden we aan het Gardameer. Hier zijn we al twee keer eerder geweest, maar het blijft mooi! Het meer is heerlijk om even in af te koelen, want we hadden heel erg warm weer! Elke dag boven de 30 graden! Rond tien uur 's ochtends liep de temperatuur al op naar zo'n 34 graden en 's middags was het nog heter! Hierdoor hebben we wel veel kunnen zwemmen, alleen veel uitstapjes hebben we niet gedaan. Daar was het gewoon te warm voor! Toch heb ik goed kunnen uitrusten, heb ik veel gelezen, gezwommen en ben ik voor mijn doen best bruin geworden! Een hele leuke vakantie dus! Nu heb ik nog 4 weken om allemaal leuke dingen te doen. Ik heb er zin! Voor nu heb ik een paar hele leuke
foto´s van mijn vakantie. Kijk gauw verder!


Waar zijn/gaan jullie op vakantie?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!