Image Map

maandag 10 augustus 2015

Outfit! || Neon to the max!

Hi!

Afgelopen weekend was erg leuk! Zaterdagochtend heb ik hard gewerkt! 's Middags kwamen twee vriendinnen om te rijden op Nikita. Het was heel erg gezellig en we hebben veel gelachen! Zondag deed ik het rustiger aan, omdat ik zaterdag best wel moe was. Zondagochtend deden gingen we met Nikita een rondje door het bos, 's Middags las ik mijn boek uit en genoot ik van het weer! Lekker toch! Van mijn laatste vakantieweek moet ik toch nog even genieten! Vandaag is ook een leuke dag, want ik ga naar Amsterdam. Elk jaar ga ik in de zomer samen met mijn moeder, zusjes en opa en oma een dagje naar Amsterdam. We huren fietsen en verkennen zo heel Amsterdam. Ik ben dol op Amsterdam, het is er zo gezellig en leuk!
Voor nu heb ik voor jullie een vrolijke outfit! Kijk gauw verder!

 Dit is de outfit! In deze outfit heb ik twee felle kleuren gebruikt. Het neonroze van de top en het felle blauw van mijn All Stars. Eerst dacht ik dat het helemaal niet kon, twee felle kleuren, dat het over the top zou zijn. Maar eigenlijk valt het wel mee en staat het vooral erg vrolijk! Om toch wat rust in deze outfit te brengen koos ik voor een simpele short. Door het mooie zonlicht kun je niet goed zien dat de top felroze is, maar als je naar de eerste foto kijkt bovenin, kun je zien dat dat wel het geval is!
Top - The Sting || Short - Bershka || Shoes - All Stars, Converse || Ketting - SIX || Armbandjes - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!