Image Map

woensdag 19 augustus 2015

Steal the look || 2

Hi!

Vandaag is dan mijn eerste lesdag op school! Ik moet gelijk hard aan de bak, want ik begin om 8 uur en eindig om half 5. Een lange dag dus! En dat dan ook nog met vier tussenuren! In die tussenuren ben ik dus nu een beetje aan het bloggen, filmpjes aan het kijken en verder een beetje op internet rondstruinen. Wat moet je anders!? Gelukkig is het wel heel erg leuk om al m'n vriendinnen weer te zien, wat het minder erg maakt! Voor nu heb ik een leuke blogpost voor jullie!
Een tijdje geleden postte ik een steal the look blogpost. Hierop werd erg leuk gereageerd, daarom besloot ik om er nog eentje te maken. Deze keer koos ik voor een andere outfit, die ik op mijn manier heb nagemaakt. Kijk gauw verder voor de foto's!

Pinterest
Dit is de look! De look is stoer, maar toch met een casual tint. De pencil skirt is erg chique, maar door het te combineren met een simpele casual top en stoere bikerjack is de outfit veel minder chique dan je zou denken. Deze outfit vind ik heel erg gaaf en past goed bij mijn stijl. Ik houd ervan om verschillende stijlen in één outfit naar voren te laten komen. Gelukkig had ik in mijn kast wat vergelijkbare items liggen, dus ging ik aan de slag. Zie het resultaat hieronder!
Pencil skirt, Jack - Only || Croptop - Hema ( omdat ik geen zwarte croptop had, heb ik een zwart hemdje opgerold tot croptop! (: ) || Heels - Scapino || Bag - H&M || Necklace - Forever 21 || Sunglasses - The Sting || Watch, Bracelet - Onbekend 

Ik vind de look goed gelukt!
Wat vinden jullie ervan?
Liefs, Maud

Benieuwd naar de vorige Steal the look blogpost? Klik dan hier.

1 opmerking:

  1. Ohh erg leuk gedaan! Hij is inderdaad goed gelukt. En super handig, het oprollen van je topje tot crop top! :D

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!