Image Map

zaterdag 3 oktober 2015

Favorites! || September!

Hi!

Yes! Het is weer weekend! Deze week was eigenlijk best wel leuk en ook niet heel erg druk! Het was een gewone schoolweek, maar gelukkig had ik geen toetsen. Donderdag moest ik naar het ziekenhuis in Leiden. Ik ben geboren heupafwijking. Hier ben ik aan geholpen, al was de behandeling een lang traject. Nu had ik de laatste tijd wat meer last van mijn heup, dus moest ik terug naar het ziekenhuis. Gelukkig kan de pijn verholpen worden met een simpel handeling, dus dat is positief! Daar was ik wel heel erg blij mee! Vrijdag had ik een gewone dag school en toen was het alweer weekend! Dit weekend doe ik niet heel veel bijzonders. Vanochtend heb ik mijn huiswerk gemaakt en vanmiddag ga ik naar Nikita. Aan het einde van de middag krijg ik een rondleiding van mijn oma in het hospice in de buurt, want mijn oma is daar vrijwilligster! Ik vind het wel interessant, dus ik ga mee.
Voor nu heb ik mijn favorieten van de afgelopen maand weer voor jullie! De maand september is weer voorbij gevlogen. In de afgelopen maand ging ik naar school, had ik mijn eerste tentamen, heb ik veel gewerkt en ging ik naar Walibi. Een leuke maand dus! Kijk gauw verder voor mijn favorieten!

 Blouse - Vila
Mijn fashion favoriet van deze maand is mijn nieuwe blouse. Ik kocht hem in de sale, wat altijd fijn is! De kleur is heel erg mooi en is leuk in het voorjaar, maar ook in de herfst kan ik hem nog dragen met bijvoorbeeld een colbert. Afgelopen week plaatste ik een leuke outfit met deze blouse op mijn blog. Wil je meer foto's en details zien? Klik dan hier.
Parfum - P.S. love, Primark || Mascara - The giant mascara, Catrice
Mijn beauty favorieten van deze maand zijn dit lekkere geurtje en de mascara. Het geurtje heb ik al een langere tijd, maar de afgelopen maand heb ik hem veel gebruikt. De geur is lekker zoet en heel erg lekker! De mascara kreeg ik bij een Fashionista. Het is een hele fijne mascara, die mijn wimpers mooi uit laat komen!
Horloge - IKKI, Kaatje
Dit horloge hebben jullie de afgelopen maand al vaker gezien. Ik kocht hem ook afgelopen maand. Ik was al lang op zoek naar een horloge en deze had ik al vaker gezien. Na een lange tijd eromheen draaien en twijfelen kocht ik hem toch. Nu ben ik er echt hartstikke blij mee en draag ik hem heel erg veel!
Mijn favoriete blogger van deze maand is Merel. Ze blogt vooral lifestyle, fashion en reizen. Haar blog trekt mij heel erg aan door haar schrijfstijl. Ze schrijft heel erg leuk en herkenbaar. De posts zijn altijd leuk om te lezen, maar ook om te bekijken, want ze maakt hele mooie foto's! Haar blog is zeker het kijken waard! Klik op de link, dan kun je er direct een kijkje nemen.

Dit waren mijn favorieten van de afgelopen maand.
Hebben jullie nog iets leuks gedaan in de maand september?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Oh, wow, ik schrok serieus toen ik m'n eigen foto ineens zag haha. Wat leuk! Dankjewel :) Jou blog is ook echt heel erg leuk *nog steeds beetje in shock*. Anyways, leuke favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!