Image Map

maandag 5 oktober 2015

Outfit! || Cool dress!

Hi!

Het is weer maandag en dat betekend niet alleen dat de nieuwe week begonnen is, maar dat betekend ook een nieuwe outfit! Aankomende week is een normale schoolweek. Ik heb één toets, dus dat valt mee. Vrijdag ga ik naar een cabaret voorstelling samen met mijn moeder. Voor CKV moet ik dit jaar 8 verslagen inleveren over culturele activiteiten, dus daarom ga ik daar naartoe. Ik ben benieuwd! Mijn week is dus aardig gewoon. Voor nu heb ik net als elke gewone maandag weer een outfit. Deze keer heb ik een stoere outfit! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder.

Dit is de outfit! Het jurkje dat ik draag, droeg ik ook naar de bruiloft van mijn nicht. Toen was het vooral een chic jurkje, maar nu heb ik hem casual en stoer gecombineerd. Alleen door een denim jack en sneakers toe te voegen. Heel erg gemakkelijk dus. Ik houd ervan om items op veel verschillende manieren te combineren. De sneakers zijn van mijn zusje en ik vind ze echt heel erg leuk! 

 Denim jack, dress, necklace - Forever 21 || Panty - Hema || Sneakers - Adidas Superstars || Riempje - H&M || Ring - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!