Image Map

zaterdag 24 oktober 2015

New in: Beautystuff

Hi!

Zo, dan is je vakantie weer voorbij! Dat ging snel! Toch heb ik een hele leuke en relaxte vakantie gehad. Ik had niet veel dingen gepland in de vakantie, maar toch heb ik best veel gedaan. 's Ochtends heb ik vooral veel geleerd en 's middags deed ik vooral leuke dingen. Zoals ik al vertelde deed ik maandag en dinsdag middag niets, woensdagmiddag ging ik naar m'n nicht, donderdag ging ik naar de Ikea en vrijdag keek ik 's avonds met een vriendin een filmpje. Een leuke week dus! Vandaag heb ik geleerd, 's middags geshopt en van 4 tot 7 uur gewerkt. Nu alleen nog even genieten van mijn vrije zondag en dan gaan we weer uitgerust aan de bak! Voor nu heb ik een paar beautyproducten die ik net heb gekocht. Benieuwd wat ik kocht? Kijk dan gauw verder!

Compact powder - Mineral compact powder, 03, Hema || Brush - All over brush, Hema
Op zich gebruik ik niet zoveel make-up. Alleen een beetje mascara, bb-cream, concealer, poeder en soms eyeliner. Ik vind make-up wel leuk, maar ik ben er gewoon niet zo heel erg goed in. Toch kocht ik een paar producten. Eigenlijk kocht ik ze, omdat mijn oude producten op waren. Allereerst kocht ik deze compact poeder en brush bij de Hema. Ik had nog een cadeaukaart van de Hema, dus besloot ik dit daarmee te kopen. Ik ben benieuwd of deze van de Hema fijn is!
Dagcrème - Garnier, DA
Mijn ultimate verzorgingsproduct is dagcrème. Mijn huid heeft het echt nodig om te voorkomen dat 'ie droog wordt. Hiervoor gebruikte ik de dagcrème van Nivea, die beviel me goed, maar bij de drogisterij was deze van Garnier in de aanbieding. Deze leek mij ook wel goed, dus nam ik hem mee. Hij ruikt lekker en ziet er mooi uit, dus ik ben benieuwd of  'ie fijn is! We gaan het zien!
Eyeliner - Maybeline
Mijn laatste beautyproduct is deze eyeliner van Maybeline. Mijn zusje kreeg hem, maar zelf gebruikt ze geen eyeliner, dus gaf ze hem aan mij. Altijd fijn! De eyeliner zit apart in de potje, waarbij dit penseeltje zit. Ik heb altijd een vloeibare eyeliner gehad en heb zoiets nog nooit gebruikt. Toch ben ik heel erg nieuwsgierig naar dit product!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!