Image Map

woensdag 4 november 2015

Favorites! || October!

Hi!

De maand oktober is voorbij! Een herfstige maand waarin ik veel heb gedaan. Zo had ik herfstvakantie, deed ik veel voor school, schoot ik een paar leuke outfits, ging ik voor het eerst naar een cabaret voorstelling en ging ik voor het eerst naar een universiteit in Amsterdam. Een productieve maand! Jeetje wat gaat de tijd snel. De leuke wintermaanden komen steeds dichterbij. Sinterklaas, Kerst, mijn verjaardag en Oud en nieuw. Het zit er allemaal weer aan te komen! Altijd gezellig! Voor nu heb ik nog even mijn favorieten van de afgelopen maand. Benieuwd? Kijk dan gauw verder!
Jack - Bershka
Mijn fashion favoriet van deze maand is dit jack! Ik kocht hem in de sale voor nog maar 13,-! Super koopje dus! Hij zit heel erg lekker en is ook nog eens lekker warm! Hij staat bij veel outfits en is dus makkelijk te combineren. De gouden details vind ik heel erg leuk! Met dit jack postte ik ook een leuke outfit! Wil je meer foto's zien van deze outfit? Klik dan hier.
Geurbrander - Scentchips || Statementketting - DA || Conditioner - AndrĂ©lon, Oil&Care 
Nu de herfst weer is begonnen is het de perfecte tijd voor geurbranders. Ik vind het heerlijk, vooral wanneer ik een avondje op mijn kamer leer, dan heeft dat wel wat. Het geeft een beetje sfeer. De geur die ik voor het laatst brandde, was deze rode en volgens mij is het de geur rozen. Erg lekker! De statementketting droeg ik afgelopen maand veel. Het is een echte eyecatcher en kan je outfit een leuke touch geven! De conditioner van Andrélon gebruik ik nu een tijdje en hij is zo fijn! Hij ruikt echt geweldig en geeft mijn haar echt een boost! Een aanrader!

Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!