Image Map

woensdag 9 december 2015

Christmas is coming! || 1

Christmas is coming!
Outfit 1: Sweater - Shein.com || Skirt - Zara || Boots - H&M || Tas, ringen - Forever 21 || Horloge - Lacoste
Outfit 2: Blouse - Topshop || Fake fur coat, tas - H&M || Jeans, horloge - River Island || Ringen - New look

Hi!

De eerste dagen van de week zijn weer voorbij gevlogen. De afgelopen drie dagen ben ik heel veel bij Nikita geweest. Mijn zusje haar rooster is veranderd en dat betekent dat ze minder tijd heeft voor Nikita, daarom moet ik er nu wat vaker naartoe. Op zich helemaal niet erg, want Nikita is erg lief en het is leuk om te rijden. Het nadeel is dat ik minder tijd over heb voor huiswerk. Het lukt allemaal wel, maar het is wel even flink doorwerken! Gelukkig is het over anderhalve week alweer vakantie! Wat kijk ik daar naar uit! De kerstvakantie is altijd een hele leuke en gezellige vakantie, maar ook een hele drukke vakantie! Omdat kerst er natuurlijk ook weer bijna aankomt doe ik net als de voorgaande jaren weer een Christmas is coming serie tot aan kerst. Dit betekent dat vanaf nu elke woensdag een Kerst post online komt. Voor nu de eerste twee Kerst inspiratie outfits! Lees gauw verder!

De twee outfits hierboven zijn twee door mij samengestelde inspiratie outfits! Outfits om inspiratie op te doen voor je kerst outfit van dit jaar. Een goede kerstoutfit vind ik altijd lastig om te scoren. Meestal draag ik de outfit die ik op mijn verjaardag droeg, aangezien ik drie dagen voor kerst jarig ben. Om jullie een beetje te helpen met het samenstellen van een leuke kerstoutfit heb ik dus deze inspiratie outfits samengesteld.
De eerste outfit is een beetje casual en comfy, met een tintje seventies style! De skirt is sowieso een echt seventies item! Door deze te combineren met een winterse coltrui en stoere boots, heb je een casual, maar stoere outfit!
De tweede outfit is wat chiquer. Een nette jeans, met een mooie chique blouse en om het af te maken een fake fur coat! In deze outfit heb ik gebruik gemaakt van veel verschillende materialen. De combinatie van al die materialen samen geeft deze leuke en chique look!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!