Image Map

maandag 7 december 2015

Outfit! || Grey cardigan!

Hi!

Mijn eerste Sinterklaasweekend is weer voorbij! Ja, de eerste, want aankomend weekend vier ik ook nog twee keer sinterklaas met mijn vriendengroep van de kerk en met mijn vriendinnen. Dubbel zoveel plezier! Dit weekend was druk, maar heel erg gezellig. Zaterdagochtend heb ik hard gewerkt! Er was heel veel te vullen en dat maakte dat ik erg druk was, maar goed het was wel leuk! 's Middags had ik heel even tijd om even te leren, daarna moest ik nog gauw naar een verjaardag en toen gingen we al naar mijn oom en tante om sinterklaas met de familie te vieren. Gisteren moest ik heel erg veel doen voor school, omdat ik daar vrijdag en zaterdag geen tijd voor had. Ook ging ik nog even langs Nikita en maakte ik foto's voor mijn blog! Al met al een druk, maar leuk weekend! Voor nu heb ik voor jullie weer een leuke outfit met mijn nieuwe cardigan! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuw grijze cardigan. De cardigan is heerlijk warm en is wat langer dan gewoonlijk. Hij heeft leuke details, want op door de grijze stof zitten een soort 'spikkeltjes' die een witte en bruine kleur hebben. Een leuk detail! Omdat ik de cardigan mooi naar voren wilde laten komen heb ik de rest van de outfit vrij simpel gehouden. Met basic kleuren kun je nog steeds een leuke outfit maken!
Cardigan - Only || Top - Hema || Jeans, kettinkje - Primark || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki, Kaatje || Armbandje - Lauren K, Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!