Image Map

woensdag 2 december 2015

Favorites! || November!

Hi!

De maand november is weer voorbij! Een maand waarin ik best wel druk was. Niet de allerleukste maand denk ik. In deze maand had ik mijn eerste tentamenweek, heb ik veel gewerkt, ging ik met mijn oma naar een concert van mijn opa, had ik een surpriseparty van een vriendin, had ik een paar gezellige avonden met vriendinnen en ging ik met de sinterklaasvoorbereidingen aan de slag! Druk, druk, druk! Op zich ook wel gezellig, nu ik dit allemaal op een rijtje heb gezet, toch niet zo'n hele vervelende maand! Nu is het alweer december! Jeetje mina, wat gaat de tijd snel! Over drie weken ben ik alweer jarig, komt kerst er ook alweer bijna aan en natuurlijk niet te vergeten aankomende zaterdag, sinterklaas! Allemaal leuke dingen! Voor nu heb ik zoals gewoonlijk aan het einde van de maand, weer mijn favorieten van de afgelopen maand. Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Colbert - H&M
Mijn fashionfavoriet van deze maand is mijn colbert. In de maand november heb ik hem best wel vaak gedragen. Hij zit heel erg lekker, is warme en staat gewoon heel erg mooi en netjes! Er zijn zelfs twee outfits in november verschenen met deze colbert. Eén daarvan kan je hiernaast zien. Wil je meer foto's zien van deze outfit? Klik dan hier,
Boek - Het diner, Herman Koch, bibliotheek || Plantje - Onbekend, Sinterklaas weet het!(;
De volgende twee favorieten zijn een boek en dit schattige plantje. Zaterdag mocht mijn jongste zusje haar schoen zetten. De volgende ochtend stonden ook opeens mijn schoen en die van mijn andere zusje erbij! Dit schattige plantje zat er in! Ik vind  hem erg leuk en hij past goed bij mijn kamer! Het boek moet ik lezen voor Nederlands. Ik kende het boek wel, maar had hem nooit gelezen. Nu ga ik er mijn boekpresentatie over doen. Ik vind het een interessant en leuk boek. Ik moet hem nog uitlezen, maar ik ben al een eind op weg!
Handcrème - Rituals, Ginkgo's secret || Lipstick - Bigbazar
Mijn beautyfavorieten van deze maand zijn deze twee producten. De één kreeg ik op de Beautyglossparty en de ander kocht ik op de Beautyglossparty! Toevallig! De handcrème zat in de Deautybox die ik op de party kocht. Hij ruikt heel erg lekker en hij verzorgt mijn handen goed. Ik heb hem nu standaard in mijn tas zitten. De lipstick zat in de goodiebag. De laatste tijd draag ik soms lippenstift. Deze kleur is best wel fel, maar als hij eventjes op je lippen zit wordt hij al gauw iets lichter, wat ik fijner vind.

Dit waren mijn favorieten van de maand november.
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan in de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!