Image Map

zondag 6 december 2015

Sinterklaascadeautjes 2015!

Hi!

Sinterklaas is weer naar Spanje en een leuke avond voor mij en mijn familie is weer achter de rug! Het was als vanouds weer heel erg gezellig! We vieren Sinterklaas altijd samen met mijn moeders familie. Samen met mijn ouders, zusjes, ooms, tantes, opa, oma, nichtjes en neefjes. Mijn nichtjes en jongste neefjes geloven nog. Dat is toch echt wel heel erg leuk! Het was een hele gezellige avond en iedereen heeft mooie cadeaus gekregen! Zelf heb ik allemaal leuke dingen gekregen die ik graag met jullie wil delen! Zijn jullie benieuwd? Kijk dan gauw verder!

De eerste twee cadeaus zijn dit leuke schilderij/bord en kussen! Op het schilderij/bord staan mooi teksten. Ook zitten er gespannen touwtjes aan met wasknijpertjes, zodat ik daar leuke kaarten of foto's aan kan ophangen. Het kussentje is erg lief en lijkt een beetje op de grachten van Amsterdam! Waar alles vandaan komt weet alleen Sinterklaas, dus dat kan ik jullie helaas niet vertellen.
Deze leuke stolp kreeg ik ook van Sinterklaas. Je ziet steeds vaker van deze stolpen en ik snap waarom! Ze zijn erg leuk en schattig. Je kunt er mooie kleine spulletjes in stoppen, wat een leuk effect geeft. Zelf denk ik dat ik dit schattige plantje eronder stop! Dat staat namelijk erg leuk en lief bij elkaar!
Deze twee beautyproducten kreeg ik ook van de lieve Sint! De Babylips lipbalm vind ik echt heel schattig, Het is een handige en kleine verpakking en heeft iets weg van een EOS lipbalm. Dit is nummer 01, Innocent peach. Hij ruikt ook echt heel erg lekker naar perzik! De lipgloss heeft een hele mooie zachtroze kleur! Ik weet niet hoe hij precies staat op mijn lippen, maar ik ben benieuwd!
Meestal krijgen alle kinderen sloffen van Sinterklaas, Ook dit jaar weer. Iedereen had een dierenprint. Zo heeft mijn jongste zusje een koetjesprint en mijn andere zusje een giraffenprintje! Zelf heb ik deze fluffy sloffen! De ketting heeft mooie blauwe stenen. Ik moet nog even bedenken hoe ik deze ketting ga stylen, maar daar vind ik wel wat op!
Ook dit leuke babyblauwe armbandje kreeg ik van Sinterklaas. Het is opzich een simpel armandje, maar die kan je juist heel erg leuk stylen! Het geurtje van DKNY kreeg ik ook van de Sint. Het is de geur Be delicious en hij ruikt echt heel erg delicious! Een zoete geur, maar niet te zoet! Het is moeilijk te beschrijven, maar het komt erop neer dat hij gewoon heel erg lekker ruikt!
Verder kreeg ik een cadeaubon van de Kaatje en een deskplanner! Kaatje is een leuk accessoire winkeltje bij ons in het centrum. Ze hebben hele mooie dingen, waardoor ik er graag even een kijkje neem. Een cadeaubon is dan ook een heel leuk cadeau! De deskplanner kwam goed van pas, omdat mijn oude deskplanner al bijna vol was. Twee jaar geleden kreeg ik er ook eentje van Sinterklaas en hij bevalt me heel erg goed. Zo kan ik heel gemakkelijk en overzichtelijk mijn huiswerk inplannen!
 Deze twee reisitems gaf de Sint mij ook nog! Voor mijn zestiende verjaardag krijg ik een citytrip naar een stad in Europa. Lissabon lijkt mij een hele leuk stad en daar zou ik dan ook graag naartoe willen. Dit boekje over Lissabon is dan ook een must! Het reisdagboek kan ik dan ook mooi gebruiken! Ik houd ervan om al mijn reisverhalen op te kunnen schrijven in boekjes!
Mijn allerlaatste cadeau is dit leuke mandje! Ik had hem al heel vaak in verschillende winkels gezien, maar heb hem eigenlijk nooit meegenomen. Niet omdat ik hem niet mooi vond. Nee, dat zeker niet! Ik wist nooit heel goed wat ik er precies in zou kunnen doen. Dat weet ik nog steeds niet heel goed, maar toch ben ik er ontzettend blij mee! De rosé gouden kleur en de mooie lijnen vind ik echt geweldig!

Sinterklaas heeft mij dit jaar weer aardig goed verwend! 
Dank u Sinterklaasje!
Hebben jullie Sinterklaas dit jaar gevierd?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!