Image Map

vrijdag 1 januari 2016

2016!

Hi!

Ja hoor, het is 2016! Gelukkig nieuwjaar aan jullie allemaal! 2016 gaat van start! Ik hoop op een jaar waarin ik allemaal leuke dingen mag meemaken, veel ga reizen en natuurlijk de cliché dingen, als een goede gezondheid en veel liefde, maar deze cliché dingen zijn wel heel erg belangrijk!
Mijn jaarwisseling was erg gezellig. We vieren het altijd met vrienden van mijn ouders, dit jaar ook weer. We aten gezellig samen, staken vuurwerk af en kletsten veel. Later op de avond ging ik nog even naar een vriendin. Ook weer was het gezellig. Na 12 uur hebben we natuurlijk van het mooie vuurwerk genoten en gingen we knallend het nieuwe jaar in! Voor nu wens ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar. Dat je maar weer een jaar mag genieten van alles dat je meemaakt!

Liefs, Maud
Oja, op de foto zie je wat ik voor Nikita, mijn paardje, maakte! Leuk toch!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!