Image Map

zaterdag 2 januari 2016

Favorites! || December 2015!

Hi!

Het is nu 2016, maar de favorieten van december 2015 hebben jullie nog tegoed. Afgelopen twee jaar heb ik elke maand mijn favorieten laten zien. Of ik dat dit jaar ook weer ga doen weet ik nog niet zo goed. Daar ga ik nog even naar kijken. Van december heb ik wel nog een paar favorieten voor jullie. December was een erg leuke maand. Een maand vol gezelligheid, lekker eten, drukte en cadeaus. Allereerst hadden we natuurlijk Sinterklaas, daarna was ik jarig, toen Kerst en als laatst natuurlijk oud en nieuw. December is daarom ook mijn favoriete maand! Ik houd wel van al die gezelligheid! Dan nu de favorieten van December!

Q&A boekje - Bol.com || Notitieboekje - Hema
Allereerst mijn Q&A boekje. In dit boekje staan voor elke dag van het jaar vragen. Deze vragen beantwoord je vijf jaar. Zo kun je na vijf jaar zien hoe je over dingen dacht, wat je ergens van vond en hoe je was op die bepaalde dag. Ik heb hem  nu precies één jaar, dus nu kan ik beginnen om voor het tweede jaar alle vragen te gaan beantwoorden! Rechts zie je een notitieboekje dat ik kreeg van Sinterklaas. De kleur vind ik erg leuk en notitieboekjes zijn altijd goed en leuk!
Parfum - DKNY, Be delicious || Lipbalm - Babylips, Maybeline. 
Mijn beautyfavorieten van deze maand zijn deze lipbalm en parfum. Beide kreeg ik van Sinterklaas. De parfum is van DKNY en ruikt echt heel erg lekker! Heel erg fris en zoet. De lipbalm is van Babylips en lijkt een beetje op zo'n EOS lipbalm. Je kan hem ook gebruiken als blush, maar ik gebruik hem liever als lipbalm.
Wimperkruller - Hema
Mijn laatste favoriet van deze maand is deze wimperkruller. Ik kreeg deze voor mijn verjaardag.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorheen er geen had, maar nu dus eindelijk wel! Ik heb hem nu al een aantal keer gebruikt en het werkt echt. Een fijne aanwinst!

Dit waren mijn favorieten van december!
Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!