Image Map

woensdag 30 december 2015

Recap outfits 2015!

Hi!

De afgelopen twee dagen deed ik niet zo heel veel spannends. Ik was bezig voor school, ging naar Nikita en gisteren heb ik gewerkt. Vandaag ziet er eigenlijk een beetje vergelijkbaar uit. Zo ben ik net bezig geweest voor school en ga ik zo eventjes naar mijn opa en oma. Ook ga ik zo naar de kapper. Ik houd er wel van om naar de kapper te gaan. Vroeger vond ik het echt verschrikkelijk! Ik wilde toen altijd mijn haar zo lang mogelijk hebben en ja, daar helpt de kapper natuurlijk niet bij! Nu vind ik het juist fijn. Mijn haar wordt er echt beter van en dat is toch best belangrijk!
Voor nu heb ik voor jullie een recap van mijn meest favoriete outfit van elke maand van het jaar. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

 Outfit januari, First outfit of 2015   Outfit februari, Let's talk fashion  Outfit maart, A touch of red!
Van elke maand van 2015 heb ik een outfit uitgezocht. Soms was dat een lastige keuze, omdat zoveel outfits best goed zijn gelukt! Wil je meer foto's zien van een outfit? Klik dan op de naam van outfit onder de foto. De eerste outfit is lekker casual, maar wel met mooie kleuren. De tweede outfit is eens iets anders, maar toch een leuke combinatie. De derde outfit is een mooie chique outfit, met een de kleur rood als eyecatcher!
    Outfit april, Prints                  Outfit mei, Red lips and a striped top     Outfit juni, Denim chic
De volgende outfits zijn allemaal erg leuk! De outfit van april is een opvallende outfit, maar niet te. Het is precies goed. De tweede outfit is echt heel erg gaaf! De foto's zijn van die outfit ook echt heel erg mooi geworden, met dank aan mijn vriendin! De outfit van juni past gewoon erg goed bij mijn stijl. Mijn skaterskirt is altijd goed!
De outfit van juli is echt een zomerse outfit. Ik was toen met school in Parijs en wat was het warm, maar zo leuk! De outfit is best wel casual, maar de outfit blijft gewoon zo leuk! Vooral door de plek. De outfit van augustus is echt mijn favoriet. Alles klopt in de outfit, de items en de plek. Perfect! De outfit van september is lekker stoer, maar ook casual. De plek zorgt ervoor dat de outfit nog stoerder lijkt!
Outfit oktober, Pink and chic           Outfit november, Seventies skirt  Outfit december, Birthday and Christmas outfit    
Deze outfits zijn van kort geleden. De outfit van oktober is heel erg chic, maar zo mooi! De top en de skirt passen perfect bij elkaar! De tweede outfit is met mijn seventies suède skirt. De skirt is een echte eyecatcher en staat mooi! De laatste outfit is de outfit die ik droeg op mijn verjaardag en met Kerst! De items vind ik echt heel erg gaaf!

Dit waren maar een paar van de outfits die ik heb gefotografeerd in 2015!
Volgend jaar komen er nog meer aan! 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!