Image Map

woensdag 13 januari 2016

Favoriete armbanden!

 Hi!

De afgelopen dagen waren druk, maar erg leuk! Maandag was een gewone schooldag, maar wel gezellig! Het was leuk op school en dat is natuurlijk altijd fijn! Gisteren was ook een hele leuke dag! We hadden 25 minuten rooster, waardoor ik maar tot 12:00 naar school hoefde in plaats van 15:40! Uit school had ik nog wat afspraken. Daarna ging ik naar huis, want mijn moeder was gisteren jarig. Een gezellige middag en avond met familie en vrienden! Ik houd wel van die leuke sfeer! De aankomende dagen zijn weer gewone schooldagen en is er niet echt iets bijzonders! Ook wel fijn!
Voor nu heb ik voor jullie mijn favoriete armbanden! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Beide armbandjes - Bibiza
Ik houd veel van sieraden en draag ze daarom veel! Ik heb best wel veel sieraden, waardoor je altijd een paar favorieten hebt. Ik draag (bijna) altijd oorbellen, armbanden, kettinkjes en een horloge. Het maakt je outfit af! Vandaag wil ik jullie mijn favoriete armbanden laten zien. Deze eerste twee armbandjes kreeg ik van mijn nicht voor mijn verjaardag. De armbandjes hebben hele mooie steentjes en de kleuren zijn heel erg mooi en chic. Ook zijn de armbandjes erg stevig, wat heel fijn is, want zo gaan ze langer mee!
Linker armbandje - Kaatje || Rechter armbandje - Kaatje
De volgende twee armbandjes heb ik nu een jaartje. Vooral het linker armbandje draag ik heel veel. In menig outfit zie je hem terugkomen. Hij is gewoon heel mooi, simpel en past bij veel outfits. De tweede vind ik ook erg mooi en straalt simplicity uit, maar toch draag ik hem minder vaak dan het linker armbandje.
Beide armbandjes - Hema
De volgende twee armbandjes kreeg ik voor mijn 16e verjaardag. Ik heb ze dus nog niet zo lang, maar toch draag ik ze vaker dan andere armbandjes. Ze zijn mooi en niet te opvallend, maar toch maken ze je outfit mooier. Het linker armbandje kreeg ik van mijn zusje. Er hoort nog een pomponnetje aan te zitten, maar die ging er na één dag al af. Een beetje jammer, maar het armbandje blijft mooi. Het rechter armbandje kreeg ik van mijn vriendin. Een mooie chique armband.
De laatste twee armbandjes heb ik echt al heel lang. Ik heb ze vroeger niet heel veel gedragen, maar nu draag ik ze toch best wel vaak. Ze zijn heel erg makkelijk te combineren en zijn ook weer niet te opvallend. Nu ik dit allemaal schrijf zie ik dat ik houd van makkelijke en simpele armbandjes! Ze zijn gewoon makkelijker te combineren!

Hebben jullie ook favoriete armbandjes?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!