Image Map

maandag 4 januari 2016

First outfit of 2016!

Hi!

Mijn heerlijke vakantie is alweer voorbij! De kerstvakantie is altijd snel om, omdat je zoveel leuke feestdagen hebt gaat de tijd snel! Gelukkig heb ik wel een hele leuke kerstvakantie gehad. Het eerste weekend van de vakantie begon al goed, want mijn vriendinnen kwamen om mijn verjaardag te vieren. De eerste dinsdag van de vakantie was ik dan echt jarig. Daarna moesten we alweer veel inkopen doen voor het kerstdiner, een tijdrovend klusje! Verder nog oud en nieuw, werken en maakte ik een paar verslagen voor school. Gelukkig heb ik ook veel tijd gehad om lekker rustig aan te doen. Veel geblogd, paardgereden en de gewone dingetjes! Al met al een leuke vakantie dus! Deze week is gewoon een normale schoolweek. Ook in het nieuwe jaar komt elke maandag weer een outfit online! Vandaag de aftrap met een hele leuke outfit! Kijk gauw verder!


Dit is de outfit! Deze outfit droeg ik op 'derde kerstdag'. Het jurkje kocht ik afgelopen zomer voor de bruiloft van mijn nicht. Sindsdien heb ik hem niet veel meer aangehad, terwijl het een heel leuk jurkje is! Daarom besloot ik hem te dragen. De combinatie van het jurkje met mijn nieuwe jasje vind ik erg leuk! De kleuren passen goed bij elkaar! De outfit is chic, maar ook casual. De perfecte combinatie van stijlen!
 Jurkje - Forever 21 || Jasje - Object. || Panty, armbandje - Hema || Boots - Tamaris || Kettinkje - Primark || Horloge - Ikki
Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Heel leuk, de kleurtjes staan goed bij elkaar! En ik ben gek op je laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!