Image Map

zaterdag 9 januari 2016

Wishlist!

Wishlist!
V.l.n.r.: Gestreepte top - H&M || Groene trui - Boohoo || Flannel blouse - New Look || Jeans - H&M || Oker gele top - New Look || Tas - H&M || Sweater dress - Zara || Zonnebril - Forever 21

Hi!

Pfoe! Ik moet nog steeds even bijkomen van een hele drukke schoolweek. De eerste week na de vakantie was namelijk gelijk al heel erg druk. Gelijk kreeg ik weer heel veel huiswerk en moest ik hard aan de bak. Daarbij heb ik ook nog heel veel gewerkt, dinsdagavond, donderdagavond, vrijdagavond en vanochtend. Erg leuk, maar nu ben ik nogal gesloopt. Moe en geen zin in huiswerk. Not the perfect combination! Om vanmiddag even te ontspannen ben ik nog even bij Nikita langsgegaan. Ze was zo lief en schattig! Samen hebben we lekker een eindje gewandeld. Héérlijk! Voor nu heb ik voor jullie mijn wishlist! Lees gauw verder!

In bijna alle winkels begint de sale weer! Een goede tijd om te gaan shoppen. Zelf wil ik ook heel graag weer eens een dagje shoppen, maar door tijdgebrek komt het er niet van. Toch stelde ik een lijstje op met items die ik graag zou willen hebben. Een top met turtle neck staat hoog op mijn wishlist. Je ziet ze steeds meer en ik vind het een hele leuke trend! Ik vond twee leuke. Eentje met een hoge nek en eentje met een lagere. Allebei erg leuk en makkelijk te combineren! De legergroene top met 'touwtjes' vind ik ook erg mooi. De gekruiste touwtjes zijn een leuk detail en kunnen veel doen in een gewone outfit! Een mooie blouse en jeans zijn gewoon mooie basics die altijd goed zijn. De sweater dress vind ik ook een gave trend van dit seizoen. Lekker warm, maar toch stijlvol! Verder nog een paar mooie en tijdloze accessoires!

Dit zijn mijn wishlist items! 
Hebben jullie nog iets hoog op je wishlist staan?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!