Image Map

maandag 29 februari 2016

Casual outfit!

Hi!

Ik schrijf dit voordat ik over een paar uur in de auto stap naar Schiphol om met het vliegtuig naar Lissabon te gaan. Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan ben ik nu eigenlijk al in Lissabon. Dit schrijf ik namelijk al eerder dan vandaag! Op dit moment ben ik in Lissabon aan het genieten van mijn laatste dag. Vanavond vlieg ik terug en ben ik 's avonds thuis. Mijn verhalen van Lissabon zullen snel op mijn blog komen! Omdat ik toch graag een outfit wilde plaatsen heb ik deze alvast voor jullie gefotografeerd! Dus kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Deze outfit droeg ik tijdens het vliegen en ik nam ik dus ook mee naar Lissabon! Het is een hele comfortabele en casual outfit! Juist heel erg fijn voor het vliegen en het rondlopen door de stad! In deze outfit draag ik een mooie witte blouse met een kanten detail! Gecombineerd met een lekker dik vest en een simpele jeans! Simpel maar perfect voor citytrip!
Blouse - Maison&Scotch || Jeans - Pieces || Cardigan - Only || Shoes - Primark || Horloge - Ikki || Armband - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!