Image Map

zaterdag 27 februari 2016

Citytrip! Wat neem ik mee?

Hi!

Jaa! Het is zover! Mijn citytrip naar Lissabon voor mijn zestiende verjaardag is begonnen! Gisteravond stapte ik in het vliegtuig en vandaag zijn we aangekomen in Lissabon! Samen met mijn moeder ga ik een paar dagen Lissabon verkennen. Lissabon schijnt een hele leuke stad te zijn, dus ik ben hartstikke benieuwd! Een mooie stad aan de kust met veel dalingen en stijgingen, staat in mijn reisboekje. Vandaag gaan we de stad bekijken! Ik ga veel foto's maken zodat ik jullie volgende week al mijn verhalen kan vertellen. Een citytrip is voor maar een paar dagen en ja, wat neem je dan mee? Om jullie een idee te geven wat ik mee neem op citytrip schrijf ik deze post! Ben je nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Ik mijn grote koffer stop ik mijn kleding, beauty spulletjes, boeken en een paar overige spullen. Ik neem twee broeken mee, waarvan je eentje kunt zien op de foto. De andere had ik namelijk tijdens het maken van de foto's aan... Ook neem ik twee tops mee zodat ik die kan afwisselen. Verder mijn bikini, want er is een zwembad in het hotel. Een leuk boek, mijn Q&A boekje, een stoffen tasje en een lekker vest!
In mijn toilettas zit al mijn make-up en verzorgingsproducten. Mijn dagelijkse make-up bestaat uit mijn BB-cream, mascara, concealer, wenkbrauwpoeder en poeder. Mijn verzorgingsproducten zijn shampoo, douchegel, dagcrème, deodorant en bodylotion. Best veel, maar alles wat je voor één dag gebruikt, moet je dus allemaal mee!
In mijn handbagage heb ik een boek en een paar tijdschriften voor in het vliegtuig. Ook heb ik een reisgids mee voor Lissabon en een notitieboekje. Verder een paar handige verzorgingsproducten, portemonnee, oordopjes en zonnebril! De musthaves voor een citytrip!

Dit zijn al mijn spullen die mee gaan! 
Wat nemen jullie mee op een citytrip of een korte vakantie?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!