Image Map

woensdag 24 februari 2016

Shoplog februari 2016!

Hi!

Afgelopen zaterdag ging ik samen met een vriendin naar Amsterdam en Almere! Bij de Kruidvat was een actie voor een dag met de trein voor maar 14,-. Die kochten we en toen gingen we op pad! Eerst naar Amsterdam. Ons grootste doel was om te gaan shoppen als beloning voor de tentamenweek en omdat het gewoon heel erg leuk is om te doen. We zijn een hele tijd in Amsterdam geweest, hebben veel geshopt en hebben op een terrasje wat gedronken en gegeten! Op de terugweg zijn we nog even langs Almere geweest om bij de Primark langs te gaan. We zijn beide goed geslaagd! Mijn nieuwe items wil ik jullie graag laten zien! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Lipstick - MAC, Captive A75
Mijn allereerste aankoop is deze Mac lipstick! Mijn allereerste Mac lipstick! Ik had al veel goede reacties over de lipsticks van Mac gehoord, dus besloten we om er even te gaan kijken. Ik en mijn vriendin hadden beide een cadeaubon van de Beijenkorf, dus dat kwam goed uit! Uiteindelijk kozen we beide voor de kleur Captive. Een hele mooie matte paars/roze kleur! Zelf vind ik het erg mooi! Ik heb hem al een paar keer gedragen en ik ben tot nu toe erg tevreden over deze lipstick! Hij blijft heel erg lang en heel mooi zitten!
Zonnebril - Primark || Jeans - H&M
Bij de Primark in Almere kocht ik alleen deze zonnebril! De twee zonnebrillen die ik al had werden al wat ouder en daarom vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe. Deze is super leuk en totaal niet duur, dus nam ik hem mee! Ik kocht een nieuwe broek in Amsterdam. Ik had echt een nieuwe broek nodig en uiteindelijk ging ik voor deze high-waisted jeans! Hij zit echt heerlijk en sluit heel erg mooi aan!
Gestreepte top - Pull&Bear || LA top - Forever 21
Deze twee tops kocht ik ook in Amsterdam. De eerste top is heel erg simpel, maar dat vind ik juist het leuke aan deze top. Je kunt hem makkelijk combineren en het detail op de borst vind erg grappig! Er staat; 'Fall in shop (again)'. Tja, op zich past die tekst wel een beetje bij mij.... Oeps! De tweede top kocht ik vooral voor in Amerika. Ik ga over een paar weken naar California, dus ook naar Los Angeles! Deze top past daar natuurlijk perfect bij! Niet alleen daarom kocht ik deze top, maar ook gewoon omdat ik hem erg leuk vind! De details bij de mouwen en de hals geven de top net iets extra's!
De laatste twee items kocht ik beide bij de H&M. De blouse vind ik echt geweldig! Op de foto lijkt hij wat bruiner, maar in het echt is hij iets groener. De lace up detail, waar ik laatst in een blogpost over schreef, zit in deze blouse verwerkt en dat vind ik nou juist het allerleukst! Ook is hij van een goede kwaliteit en zo'n kleurtje had ik nog niet in mijn kast hangen! Een goede aankoop! Mijn laatste aankoop is deze lekkere dikke trui! De hoge hals en de dikke stof maakte dat ik hem kocht! Hij zit gewoon heel erg lekker en comfortabel. Heerlijk voor een dagje school!

Dit waren mijn nieuwe items! 
Welk item vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!