Image Map

woensdag 3 februari 2016

Fashion favorites January!

Hi!

Nu ik dit schrijf heb ik er een hele leermiddag op zitten! Gelukkig viel het een beetje mee, want eerst kon ik - voor dat mijn leermiddag begon - nog even ontspannen. Vandaag was ik namelijk erg vroeg vrij, om kwart voor 11! Daardoor kon ik vroeg in de middag eerst nog even op Nikita rijden! Nikita was hartstikke lief, dus dan is het altijd leuk! Vanmiddag heb ik dus veel geleerd voor de aankomende tentamenweek! Ik probeer me weer zo goed mogelijk voor te bereiden, want ja, tentamenweken zijn over het algemeen erg lastig en hectisch! Toch vond ik vandaag ook nog even ruimte om een blogpost voor jullie voor te bereiden. Vandaag wil ik jullie mijn fashion favorieten van januari laten zien. Vier fashion items die ik de afgelopen maand veel heb gedragen! Nieuwsgierig naar mijn fashion favorieten van januari? Kijk dan gauw verder!

Skirt - Only || Bordeaux and denim!
Dit is mijn eerste fashion favorite. Deze seventies rok kocht ik voor mijn verjaardag, ongeveer een maand geleden. Sindsdien heb ik hem al veel gedragen. Het leuke aan deze rok is dat je hem heel erg gemakkelijk kunt combineren! Hij past bij veel tops en dat is natuurlijk heel erg handig! Ook zit hij erg lekker en sluit hij mooi aan! Op de rechterfoto zie je een outfit die ik in januari postte met deze rok. Wil je meer foto's zien van deze outfit? Klik dan op de naam van de outfit, onder de foto.
Trui - Forever 21 || Love for my kneesocks!
Deze trui is ook een fashion favoriet van deze maand. Deze maand was soms toch aardig koud en daarom droeg ik lekker deze warme trui! Hij is cropped, maar door er een zwarte top onder te dragen en hem te combineren met een high-waisted jeans is dat helemaal niet erg! Deze trui combineerde ik ook met mijn denim skirt en die combinatie was erg leuk! De outfit met deze top is alweer van een jaar geleden, maar hij blijft leuk!
Cardigan - Only || Grey cardigan
Deze lange cardigan droeg ik de afgelopen maand erg veel. Ik heb hem nog niet zo lang, maar in deze koude winterdagen is hij heel erg fijn. Hij is mooi lang en heeft een split aan de zijkanten, wat een leuk effect geeft! Deze cardigan is makkelijk te combineren en houd je heerlijk warm! Deze outfit postte ik in december vorig jaar. Het is een simpele outfit, maar toch is 'ie erg leuk!
Blouse - Primark || New blouse
Mijn laatste fashion favoriet is deze blouse. Ik kocht hem afgelopen maand en daarna heb ik hem al een aantal keer gedragen. De blouse heeft een mooi patroon en is ook nog best warm. Het is zo'n zachte stof, wat ook heel erg lekker zit! Hij is makkelijk te combineren in verschillende stijlen! De outfit hierboven postte ik vorige week!

Dit waren mijn fashion favorieten van de maand januari!
Wat waren jullie fashion favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!