Image Map

maandag 1 februari 2016

Stripes!

Hi!

Het is een paar dagen geleden dat ik iets schreef op mijn blog en in die paar dagen is er veel gebeurt. Allereerst mijn theorie-examen voor het bromfietsrijbewijs. Dit examen maakte ik donderdag. Ik was echt hartstikke zenuwachtig, maar uiteindelijk heb ik het ruim gehaald! Ik ben nog steeds heel erg blij, nu alleen nog praktijk! Dit weekend was vrij druk. Zaterdagochtend werkte ik, wat erg leuk was! Verder deed ik heel veel voor school. Ik leerde veel en maakte veel huiswerk! Dat was mijn weekend! Aankomende week is een gewone schoolweek en dus daarom ook weer een outfit! Dit keer een hele leuke met mijn suède rokje! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn suède rokje gecombineerd met mijn gestreepte top. Ik heb twee basic items gecombineerd tot één outfit. Zelf vind ik de kleurencombinatie van bruin en blauw erg mooi! Sowieso vind ik de blauwe kleur altijd leuk. De kleur is niet zo opvallend, waardoor items met de kleur blauw altijd makkelijk te combineren zijn. Om de outfit af te maken heb ik een paar accessoires toegevoegd.
Top - H&M || Skirt - Forever 21 || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Statementketting - DA || Armbandje - Onbekend || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!