Image Map

maandag 14 maart 2016

Casual black and white!

Hi!

Dit weekend was druk, maar op een hele fijne manier. Ik deed veel leuke en mooie dingen. Zo kwam zaterdagmiddag een vriendin langs. We hebben lekker bijgekletst en outfitfoto's gemaakt! 's Avonds ging ik naar mijn andere vriendinnen. Het was een gezellige avond. Gisteren reed ik lekker op Nikita en ging ik naar de verjaardag van mijn nichtje. Vandaag was een korte schooldag, omdat we alleen 's ochtends les hadden. Vanmiddag ben ik samen met mijn zusje naar Nikita geweest. Het is heerlijk weer vandaag, dus het was super lekker om op haar te rijden! Voor nu heb ik een outfit voor jullie!

Dit is de outfit! Ik merk dat ik in de winter vooral casual outfits draag. Gewoon lekker makkelijk een trui en een broek of rokje. In de zomer draag ik als het heel warm is ook casual outfits, want dan wil je niet te moeilijk gekleed zijn, maar in de lente houd ik er wel van om soms meer aandacht aan een outfit te besteden dan dat ik al doe. Gewoon iets meer uitpakken met een outfit! Omdat de winter nog steeds aan de gang is heb ik dus weer een casual outfit. Gelukkig zijn casual outfits altijd wel erg leuk, dus dat is handig! In deze outfit draag ik mijn favoriete broek van het moment! Hij zit heerlijk en staat ook nog eens mooi!
                    Trui, Jeans - H&M || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Casual is altijd fijn :) En een high waisted broek met een crop top vind ik ook altijd heel mooi staan! Deze ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!