Image Map

zaterdag 26 maart 2016

Favorite necklaces!

Hi!

Het paasweekend is aangebroken! Héérlijk! Het lange weekend voelt aan als een soort mini-vakantie! Mijn paasweekend begon goed, want donderdagavond ging ik naar The Passion in Amersfoort. We stonden niet echt dichtbij, maar toch was er een leuk sfeertje! Gisteren heb ik lekker uitgeslapen en 's middags nog even gewerkt. 's Avonds ging ik met een vriendin naar Pasen Live, een voorstelling over Pasen. Echt heel erg leuk! Vandaag heb ik ook weer gewerkt en ben ik voor mijn blog bezig geweest! Morgen is het eerste paasdag, maar toch doe ik niet zoveel bijzonders. We gaan alleen 's avonds uitgebreid eten. Tweede paasdag ga ik naar familie om samen te brunchen! Altijd gezellig en leuk!
Voor nu wil ik jullie graag mijn favoriete kettinkjes laten zien. Ja, kettinkjes. Vroeger droeg ik vaak langere kettingen en statementkettingen, maar nu ben ik van de 'kettinkjes'. Korte en subtiele kettingen. In mijn outfits draag ik ze vaak, maar dan zijn ze altijd wat lastiger te zien, daarom leek het me leuk om jullie goed te laten zien wat mijn favoriete kettinkjes zijn! Kijk gauw verder!

Kettinkje - Primark
Dit kettinkje heb ik nog niet zo heel erg lang. Ik kocht het begin dit jaar en sindsdien heb ik hem al vaak gedragen. Hij is mooi subtiel met mooie geometrische vormen. Daar houd ik wel van, geometrische vormen! Het is de laatste tijd ook een trend! Je ziet ze veel op kledingstukken en dus ook in accessoires!
 Kettinkje - Primark
Dit tweede kettinkje heb ik al een hele tijd en dat kun je wel een beetje zien. Het materiaal gaat verkleuren, maar eigenlijk vind ik dat wel wat hebben. Dit kettinkje draag ik heel vaak, gewoon omdat hij overal bij past! Net zoals eigenlijk alle kettinkjes is 'ie makkelijk te combineren. Dat vind ik echt een voordeel van deze subtiele en simpele kettinkjes. Ze worden nooit over the top, maar vullen de outfit juist goed aan!
 Kettinkje - Forever 21
Dit kettinkje is mijn allereerste subtiele en simpele kettinkje! Ik heb hem denk ik al bijna twee jaar en nog steeds draag ik hem veel! Hij verveelt me eigenlijk nooit. Het leuke aan dit kettinkje vind ik de dubbeling. Zonder moeite te doen heb je al een leuke toevoeging aan je outfit!
Valt jullie de lichtinval van de foto's ook op? Tijdens het maken van de foto's heb ik een beetje geëxperimenteerd met licht en achtergrond en ondanks dat het licht donker is, vind ik de foto's toch erg gaaf geworden! Dat donkere heeft wel wat, vind ik!
Kettinkje - Onbekend
Mijn allerlaatste kettinkje is dit schattige kettinkje! Ik kreeg hem van mijn nicht en vond hem gelijk leuk! Hij is anders dan de andere kettinkjes, door de parels die erin zijn verwerkt. Ook heeft deze geen geometrische vorm of iets in die trant. Toch heb ik hem al vaak gedragen in combinatie met mijn pareloorbellen en een leuke outfit!

Zelf ben ik dus een groot fan van deze subtiele kettinkjes!
Wat vinden jullie van deze kettinkjes?
Liefs, Maud

Blouse - Primark || Lipstick - MAC, captive

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!