Image Map

maandag 4 april 2016

Chic on heels!

Hi!

De maandag is weer van start gegaan! Dit weekend was heerlijk! Zaterdag vertelde ik al dat ik een fijne dag had gehad! Gisteren was het weer een fijne dag. Het weer was super lekker en daarom ben ik veel buiten geweest. 's Middags ging ik lekker naar Nikita en heb ik op haar gereden! Echt heel erg lekker in de zon! Wat heb ik weer zin in die tijd! Het feit dat het al langer licht is 's avonds is heel erg fijn! Ook kan ik niet wachten tot de meivakantie! Over drie weken is het zover! Maar voor die tijd moet ik al heel veel doen en ga ik ook nog een week naar Berlijn met school! Druk, druk, druk! Voor nu heb ik weer een leuke en chique outfit voor jullie! Kijk gauw verder!
Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe blouse! Wat is 'ie mooi hè! Ik ben echt verliefd op deze blouse. De kleur is mooi, de stof is fijn en de gekruiste touwtjes zijn een leuk detail! Voor mij de perfecte blouse. Je kunt hem op veel manieren combineren. Nu heb ik hem wat chiquer gecombineerd, maar dat is vooral te danken aan de laarsjes die ik draag. Ze zijn van mijn moeder, maar ik vind ze zo gaaf! Gelukkig hebben we dezelfde maat... (: Je kunt deze outfit ook casual maken. Dit kan je heel erg makkelijk doen, door bijvoorbeeld alleen maar de laarsjes te verruilen voor de sneakers! Een blouse waar je veel kanten mee op kunt dus!
Blouse, Jeans - H&M || Laarsjes - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandjes - Bibiza || Lips - MAC captive

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!