Image Map

zaterdag 2 april 2016

How to style a tartan plain shirt!

Hi!

Het is weer weekend! Eigenlijk ben ik deze week nauwelijks naar school geweest! Woensdag was een normale schooldag, maar donderdag ging ik al vroeg naar huis! Dat was omdat ik 's middags moest afrijden voor mijn bromfietsexamen en ik ben geslaagd! Ik ben super blij dat het gelukt is! Vrijdagochtend heb ik mijn rijbewijs aangevraagd en moest ik nog even naar school! Vrijdag vielen er veel lessen uit, dus was ik vroeg uit en kon het weekend beginnen! Vandaag heb ik een relaxte dag gehad. Ik maakte en leerde wat huiswerk, ging even naar Nikita en deed verder nog wat kleine klusjes! Een prima zaterdag! Morgen doe ik eigenlijk niet zoveel bijzonders! Voor nu heb ik voor jullie een 'how to style' artikel. Kijk gauw verder!

Geblokte blouse, Kettinkje - Primark || Skirt - Forever 21 || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Lips - MAC, Captive
Dit keer een 'how to style a tartan plain shirt'! Een geblokte blouse is een basic item, die je op veel verschillende manieren kan combineren. Een geblokte blouse is niet alleen een casual item, maar je kan hem juist ook in veel andere verschillende stijlen combineren. Om jullie een beetje te laten zien hoe je dat makkelijk en leuk kan doen heb ik drie outfits samengesteld met mijn favoriete geblokte blouse! Deze eerste outfit is wat chiquer en netter. Ik combineerde mijn geblokte blouse met mijn suède rokje. De kleurencombinatie vind ik heel erg mooi! Verder heb ik een paar mooie accessoires toegevoegd, wat de outfit net wat chiquer maakt.
Geblokte blouse - Primark || Skaterskirt, statementketting - H&M || Bikjerjack - Only || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki 
Deze outfit is stoer en girly! In deze outfit combineerde ik mijn geblokte blouse met mijn favoriete en tijdloze skaterskirt. De skaterskirt is ook op heel veel manieren te combineren en past bij bijna alles! Ik heb ooit een keer een artikel geschreven over hoe je het beste een skaterskirt kan combineren. Klik hier om het artikel te bekijken.
Om de outfit nog wat stoerder te maken voegde ik een statementketting toe en mijn bikerjack! Je ziet dus dat je met een paar basic en tijdloze items als gauw een hele leuke outfit kan samenstellen!
          Geblokte blouse, kettinkje - Primark || Jeans - Only || Boots - Timberland || Horloge - Ikki
De laatste outfit is lekker casual. De geblokte blouse is perfect voor een casual outfit en zo draag ik hem eerlijk gezegd ook het liefst, maar het is leuk om te experimenteren met een bepaald item. Ik probeer altijd items te kopen waarvan ik weet dat ik ze op veel manieren kan combineren. Het is niet alleen leuk om een item in verschillende stijlen en outfits te dragen, maar het is ook nog beter voor je portemonnee!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!