Image Map

woensdag 11 mei 2016

New shoes!

Hi!

De eerste schooldagen na de vakantie zijn alweer voorbij en die dagen gingen best wel snel! Ik heb nog steeds erg veel last van mijn jetlag. Maandagochtend was ik heel erg vroeg wakker (4 uur 's ochtends) en daardoor was ik aan het einde van de dag super moe. Dinsdag ging het veel beter en heb ik zelfs gewerkt! Vandaag ging het weer slechter. Ik was weer om 4 uur 's ochtends wakker... Nog even doorbijten en dan is de jetlag weg! Morgenavond en vrijdagavond moet ik werken en zaterdagavond heb ik een verjaardag! Een paar drukke avonden, maar allemaal wel heel erg leuk!
Nu wil ik jullie graag mijn nieuwe schoenen laten zien! Ben je benieuwd naar mijn nieuwe schoenen? Kijk dan gauw verder!

Dit zijn mijn nieuwe schoenen! Ik wilde graag nieuwe schoenen kopen in Amerika. Ik had niet echt iets op het oog, maar toen we bij de Nike outlet in Las Vegas waren vond ik deze leuke schoenen. Ik was op zoek naar een paar goede en fijne sneakers. Mijn andere Nikes heb ik alweer bijna twee jaar en die worden nu toch echt wat minder goed. Deze sneakers hebben een hele goede zool en zijn heel erg stevig. Dat vind ik echt een pluspunt omdat ik ze ook vaak draag tijdens mijn werk en dan moet ik heel veel staan en lopen, dus dan zijn stevige schoenen echt een must! Ook zijn er veel verschillende materialen gebruikt, wat een heel leuk effect geeft! Een paar leuke en comfortabele schoenen!
Nike Air Max ST

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?
Liefs, Maudf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!