Image Map

maandag 16 mei 2016

Lake Powell!

Hi!

Hoe was jullie pinksterweekend? Die van mij was vrij rustig. Zaterdag heb ik mijn kledingkast opgeruimd, maakte ik huiswerk, ging ik met mijn moeder naar het centrum en had ik 's avonds een verjaardag van mijn vriendin. Zondag maakte ik huiswerk en ging ik op Nikita rijden. Vandaag was net zo'n dag als gisteren. Op zich wel fijn, want de afgelopen week was best wel druk! Ik heb lang last gehad van mijn jetlag en ik had veel toetsen... Deze week is iets rustiger, wat wel fijn is!
Voor nu heb ik voor jullie een outfit die ik droeg in Amerika. In Lake Powell om precies te zijn! Lake Powell is een kunstmatig aangelegd stuwmeer. Ondanks dat het niet een natuurlijk meer is, is het toch een hele mooi en bijzondere plek! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! De outfit is vrij casual en simpel, maar dat vind ik altijd het fijnst op vakantie. De kleuren van de outfit vind ik erg goed bij elkaar passen. De donkere kleuren van de top steken mooi af bij de lichte kleuren van mijn jack en jeans. Het jack kocht ik vorig zomer en op deze vakantie in Amerika was dit echt het perfecte jack! Het weer was heel erg veranderlijk in Amerika, maar dit jack paste altijd. Een simpele, maar hele comfortabele outfit!
Top, Jeans - H&M || Jack - Bershka || Sneakers - Nike || Zonnebril - The Sting || Armbandje - Gekocht op een marktje in Amerika || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!