Image Map

zaterdag 18 juni 2016

Roomdetails!

Hi!

Dit weekend staat in het teken van leren, want de laatste tentamenweek komt eraan. Mijn persoonlijke leventje is hierdoor ook niet zo bijzonder, want ik ben alleen maar aan het leren. Afgelopen week was een drukke, maar op zich leuke schoolweek. Donderdag kreeg mijn vriendin te horen of ze geslaagd was en dat is ze! Zo leuk om te horen! Dus daar ging ik donderdag nog even langs. Ook heb ik donderdagavond gewerkt, net als dinsdagavond. Gisteren was ik vroeg uit en ging ik samen met mijn zusje naar Nikita. Het was heerlijk weer, dus gingen we in het bos rijden! Echt heel erg leuk! Vandaag heb ik veel geleerd en morgen ga ik ook leren. Voor nu laat ik jullie een paar details van mijn slaapkamer zien. Kijk gauw verder!

Twee detail foto's van mijn bureau. Ik heb vooral veel souvenirs uit verschillende landen op mijn bureau staan. Zo komt het schilderijtje uit San Francisco, het schaaltje uit Istanbul en het schilderijtje met mijn naam uit Lissabon.
 Op de linkerfoto zie je mijn favoriete sieraden. De zonnebril heb ik gisteren gekocht en ik ben er erg blij mee! 
 Op de linkerfoto zie je een een paar mijn beautyproducten. Wat parfums en mijn favoriete lipsticks. 
Aan de zijkant van mijn bedstee heb ik allemaal inspirerende en mooie plaatjes gehangen. Het staat heel erg leuk en ik wordt er altijd blij van als ik er naar kijk! Op de rechter foto zie je mijn bureau. Zo zit ik meestal wanneer ik leer, alleen dan zie ik niet mijn blog in beeld, maar vooral Magister of Wrts....

Wat vinden jullie van mijn roomdetails?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!