Image Map

maandag 27 juni 2016

Casual monday!

Hi!

Deze week was het even rustig op mijn blog, maar dat heeft te maken met school. Zoals jullie waarschijnlijk weten komt de tentamenweek eraan en dat is nogal stressvol. Deze week heb ik heel veel geleerd. Aankomende woensdag begint de tentamenweek en dan tot en met volgende week dinsdag. Daarna zit dit schooljaar er voor mij op. Ik kijk echt naar de vakantie uit. Ik ga niet op vakantie, omdat ik in de meivakantie al naar Amerika ben geweest. Deze vakantie ga ik vooral veel werken en uitrusten. Ook niet verkeerd! Voor nu heb ik een casual outfit voor jullie. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn gestreepte croptop en roze jasje. De outfit is vrij casual, maar toch vind ik de outfit heel erg leuk! De items passen goed bij elkaar, samen met de accessoires. Het jasje vind ik heel erg mooi. Ik kocht hem voor mijn verjaardag en sindsdien ben ik er heel erg blij mee. Het jasje is in een aparte vorm en heeft mooie details. Een mooi item in mijn garderobe!
Top - Bershka || Jasje - Object. || Jeans - H&M || Slip-ons - Primark || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21 || Armbandje - Hema


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!