Image Map

zaterdag 2 juli 2016

Four times skirts!

Four times skirts!
Outfit 1: Top - H&M || Skirt - Topshop || Sneakers - Vans
Outfit 2: Top - Zara || Skirt - River Island || Hakken - Forever 21 
Outftit 3: Top - H&M || Skirt - Topshop || Slippers - Birkenstock 
Outfit 4: Top - Mango || Skirt - H&M  || Sandalen - Forever 21

Hi!

Mijn weekend begon vroeg, want gisteren was ik vrij. Dat kwam omdat er gisteren geen tentamens voor mij op het programma stonden. Afgelopen woensdag begon de tentamenweek dan echt. Ik heb nu vier tentamens achter de rug en ik heb nog er nu nog vier te gaan. Nog even doorbikkelen dus. Of mijn eerste tentamens goed gingen kan ik niet zeggen, want ik heb echt geen idee... Gisteren heb ik overdag veel geleerd en 's avonds ging ik samen met mijn zusjes en moeder naar de opnamens van de Voice Kids blind auditions. Op zich was het wel grappig om het een keer van de andere kant mee te maken! Ik ben nu net klaar met leren en ik ga denk ik zo maar even naar Nikita. Vanavond ga ik werken en morgen vooral veel leren. Woensdag ben ik helemaal klaar met de tentamenweek. Dan alleen nog een sportdag te gaan en mijn boeken inleveren en dan heb ik vakantie! Heerlijk!
Voor nu heb ik vier leuke outfits met super leuke rokjes voor jullie samengesteld. Lees gauw verder!

Ik ben gek op rokjes. Vroeger wilde ik niets van rokjes weten, maar nu vind ik ze juist heel erg leuk! Ik heb zelf al een aantal leuke aanwinsten in mijn kast liggen. Omdat je met rokjes eindeloos kan combineren heb ik vier leuke outfits voor jullie samengesteld met een rokje. In de eerste outfit combineerde ik een seventiesskirt met een mooie gehaakte top! De tweede outfit is veel chiquer en zou ik dragen naar een feest of etentje. De pencilskirt is een hele fijne en draagbare rok, die je makkelijk en leuk kan combineren. De derde outfit is lekker casual. De denim skirts zijn weer helemaal in en ik snap waarom! Ze zijn erg mooi en zitten lekker! De laatste outfit is ook weer wat chiquer. De skirt heeft een mooie print en een grappige overslag. De top die ik erbij heb gecombineerd heeft een hele mooie pastelkleur, wat chic staat. Zelf vind ik eigenlijk alle vier de outfits erg leuk!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!