Image Map

woensdag 13 juli 2016

Amsterdam 9 juli 2016!

Hi!

Afgelopen zaterdag ging ik samen met mijn nicht, zusjes en nichtje een dagje naar Amsterdam. Het idee om dit eens te gaan doen hadden we al een tijdje, maar het kwam er eigenlijk nooit van. Tot afgelopen zaterdag. Uiteindelijk was dit de perfecte dag, want we hadden heerlijk weer. Het zonnetje scheen en de temperatuur was erg aangenaam. We gingen met de trein richting Amsterdam centraal. Vanuit daar zijn we een heel eind gaan lopen, via de Kalverstraat en het Spui zijn we uiteindelijk terecht gekomen in het Vondelpark. Daar hebben we gepicknickt. 's Middags hebben we een hele tijd rondgestruind op de Albert Cuypmarkt en aan het einde van de middag zijn we gestrand in de negen straatjes! We hebben heel veel gelopen, maar dat was zeker de moeite waard. Amsterdam is zo'n mooie stad, met heel veel leuke marktjes en winkeltjes. Ik kom wel vaker in Amsterdam, maar ik blijf het leuk vinden. Deze stad verveelt nooit! Voor nu heb ik voor jullie een aantal foto's van deze geweldige stad en de leuke dag!


Wat is jullie favoriete plekje in Amsterdam?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!