Image Map

maandag 11 juli 2016

Sunny weather!

Hi!

Dit weekend was heel erg leuk! Mijn eerste weekend zonder schoolwerk in tijden! Heerlijk! Zaterdag ging ik samen met mijn zusjes, nichtje en nicht naar Amsterdam. We hebben veel van de stad gezien en veel gelopen! Het was geweldig weer, dus het was super leuk om dan in Amsterdam te zijn. Gisteren was het ook super mooi weer. 's Ochtends ging ik naar Nikita en 's middags ging ik met mijn zusje outfitfoto's maken. Samen reden we op de scooter naar de dijk. Een leuke plek om outfitfoto's te maken! Deze week moet ik alleen donderdagmiddag heel even naar school om mijn rapport op te halen. Verder ben ik vrij. Ik heb nog niet zoveel plannen, maar een beetje rustig aan doen is ook niet verkeerd! Voor nu wil ik jullie graag de outfit laten zien. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Het was zoals ik al zei heerlijk weer, dus daarom ook een zomerse outfit! In deze outfit draag ik mijn pencilskirt. Deze skirt vind ik echt heel erg fijn. De pencilskirt zit heel erg comfortabel en is makkelijk te combineren. Het blouseje heb ik al een tijdje, maar ik draag hem alleen als het mooi weer is, dus dat is in Nederland niet zo vaak... Ik hoop wel dat het deze zomervakantie mooi weer wordt, aangezien ik in Nederland blijf.
Verder is de outfit vrij simpel. Precies wat je wilt met dit lekkere weer!
Blouse - Bershka || Pencilskirt - Only || Slip-ons - Primark || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Armbandje - Hema || Zonnebril - The Sting


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!