Image Map

maandag 4 juli 2016

Dark red jack!

Hi!

Vandaag stond er één tentamen op de planning en vanmiddag zag ik dat ik een voldoende heb gehaald! Erg fijn! Vanmiddag heb ik heel hard geleerd voor mijn laatste drie tentamens die ik morgen nog moet maken en ben ik nog even langs Nikita geweest. Morgen heb ik dus mijn laatste tentamens en woensdag heb ik een sportdag. Ik ga badmintonnen samen met een vriendin! Haha! (;
Donderdag ben ik vrij en vrijdag moet ik mijn boeken inleveren. Na morgen heb ik dan onofficieel vakantie! Wat een goed vooruitzicht! Voor nu heb ik een outfit voor jullie met het stoere jack van mijn zusje! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! De outfit is stoer, maar ook casual. In deze outfit draag ik het stoere donkerrode jack van mijn zusje! Ik vind hem zo gaaf! Gelukkig heeft ze hem niet heel vaak aan, dus kan ik hem ook soms dragen! De kleur is mooi en hij heeft stoere details! Verder draag ik een simpele high-waisted jeans en een simpel shirt.
    Jack - Bershka || Top - Noisy May || Jeans - H&M || Sneakers - Adidas || Kettinkje - Primark 

Wat vinden jullie van het jack?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!