Image Map

donderdag 25 augustus 2016

School 2016/2017

Hi!

Mijn laatste vakantieweek is ook ingegaan. Afgelopen maandag had ik afgesproken met twee vriendinnen en hebben we gezellig bijgekletst! Dinsdagochtend heb ik gewerkt, evenals dinsdagavond. Dinsdagmiddag was het erg mooi weer en besloot ik samen met een vriendin naar het strand in de buurt te gaan! We hebben heerlijk op het strand gezeten en wederom hebben we bijgekletst! Gisteren zouden we een dagje naar Amsterdam gaan, maar omdat mijn zusje de buikgriep heeft en het wel heel warm was, zijn we uiteindelijk niet naar Amsterdam gegaan. Best jammer dat we niet naar Amsterdam gingen, maar toch heb ik gisteren veel andere leuke dingen gedaan. Ik had heel veel inspiratie voor blogposts en daar ben ik eigenlijk de hele dag mee bezig geweest! Heerlijk! Voor nu heb ik voor jullie een blogpost over aankomend schooljaar en mijn schoolspullen. Kijk gauw verder!

Opbergmapje - Action || Collegeschriften - Hema || Wiskundeschriften - Action 
Volgende week begin ik aan mijn vijfde jaar van het VWO. Mijn laatste normale schooljaar voordat de examens beginnen. Eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin in school, alleen ben ik wel weer toe aan wat ritme. Volgende week dinsdag moet ik mijn boeken ophalen en volgende week woensdag beginnen de lessen. In de vakantie kocht ik ook mijn schoolspullen en die schoolspullen heb ik gepimpt, Ik vind dat altijd heel erg leuk om te doen en daarom deed ik het dit jaar weer! Op de linker foto zie je twee collegeschriften en een opbergmapje. Op de rechter foto zie je mijn twee wiskundeschriften.
Agenda - Hema
Het meest blij ben ik met mijn agenda. Ik kocht een hele simpele agenda. Op de voorkant plakte ik twee patches die ik kocht op de Albert Cuypmarkt. In de agenda plakte versierde ik elke week. Op de rechter foto zie je hier een voorbeeld van.
Schriften - Action
Verder kocht ik een pak met simpele lijntjesschriften die ik ook versierde. Fashion was het thema dat ik voor al mijn schoolspullen heb aangehouden. Fashion is gewoon één grote inspiratiebron voor mij!
Gebloemde schriftje - Hema, collectie van vorig jaar || Roze schriften - Action
De roze schriften heb ik dit jaar gepimpt. Het gebloemde schriftje had ik nog over van vorig jaar, maar past op zich ook wel bij mijn schriften van dit jaar!

Hebben jullie zin in het nieuwe schooljaar?
Liefs, Maud

Note: Vanaf volgende week ga ik mijn upload schema veranderen. Ik heb vorig jaar gemerkt dat ik door school niet altijd toe kwam aan het schrijven van blogposts. Omdat school een hoge prioriteit heeft heb ik besloten om i,p.v. drie blosposts per week, twee blogposts per week te gaan uploaden. Elke maandag zal een outfit online komen. Het tweede artikel kun je verwachten op donderdag, vrijdag of zaterdag. Welke dag het precies gaat worden ben ik nog niet over uit! Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!