Image Map

maandag 22 augustus 2016

Monday chic!

Hi!

Dit weekend had ik verschillende activiteiten op de planning staan. Zaterdag kwamen we terug van een korte vakantie in Callantsoog. De zaterdag stond dus vooral in het teken van alles opruimen. Ook moest ik 's middags nog even werken. Het was niet heel erg druk in de winkel, waardoor ik goed kon doorwerken! Gisteren was mijn oma jarig, dus gingen we naar haar verjaardag. De hele familie was er, dus dat was gezellig! 's Avonds ging ik naar Nikita. Fijn om haar weer te zien! Vandaag heb ik afgesproken met mijn vriendinnen om even lekker blij te kletsen! Mijn laatste vakantieweek is ingegaan en voor deze week staan nog een aantal leuke dingen op het programma! Voor nu heb ik voor jullie een chique outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn pencilskirt. Mijn pencilskirt is echt een goede aankoop geweest. Het is een heel erg fijn en comfortabel item en is te combineren in verschillende stijlen. Vandaag combineerde ik hem met een mooie gestreepte top. De top is gemaakt van een dik en stevig materiaal, wat zorgt voor een chique uitstraling. Verder heb ik een aantal accessoires toegevoegd en mijn sandaaltjes.
Top - Vero Moda || Pencilskirt - Only || Sandaaltjes - Scapino || Ketting - DA || Horloge - Ikki || Zonnebril - Primark || Armbandje - Onbekend

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!