Image Map

maandag 8 augustus 2016

Street style mondays!

Hi!

Vakantie, daar kan ik wel aan wennen zeg! Heerlijk! Dit weekend deed ik wederom rustig aan. Zaterdag en zondag ben ik veel bij Nikita geweest. Zondag ging ik met haar in het bos rijden. Samen met mijn ouders en zusjes zijn we een hele poos in het bos geweest. Ik en mijn zusje op Nikita en mijn ouders en andere zusje op de fiets! Boswandeling 2.0! Vandaag ga ik wederom naar Nikita! Het is zo fijn om zoveel tijd voor haar te hebben! Donderdag ga ik zoals ik eerder vertelde naar Callantsoog. Samen met mijn ouders en zusjes en vrienden van mijn ouders gaan we naar Callantsoog. Omdat ik volgende week moet werken ga ik zondagavond naar huis, maar volgende week donderdag ga ik dan weer die kant op. Ik verblijf dus uiteindelijk twee weekenden op de camping in Callantsoog. Ik hoop dat het weer goed is, want kamperen met regen zie ik niet echt zitten... We hopen op het beste! Voor nu heb ik voor jullie een hele stoere en leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik vooral basic en simpele items, maar de outfit is wel heel erg stoer! Doordat de blouse wat ruimer valt en door de mouwen ruw om te slaan krijg je al snel een stoere look! Verder draag ik in deze outfit mijn creepers! Ik ben zo blij met de aankoop van deze schoenen! Ze lopen verrassend goed en ze staan bij heel veel outfits! Zelf vind ik deze outfit heel erg leuk en stoer! En oja, let op de fiets rechts op de foto's! Haha!


Blouse - Primark || Jeans - H&M || Top - Vero Moda || Creepers - Shoelala, Albert Cuypmarkt || Horloge - Ikki || Oorbellen - Shoeby, deze winkel bestaat helaas nu niet meer


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!