Image Map

maandag 15 augustus 2016

Between the trees!

Hi!

Afgelopen weekend was ik in Callantsoog! We kampeerden op een camping vlakbij de zee, samen met vrienden van mijn ouders. Het was heel erg gezellig, alleen hadden we niet heel erg mooi weer. Het was niet al te warm, maar we hebben toch een heel leuk weekend gehad! We zijn een paar keer naar het strand geweest, in het zwembad gezwommen, veel spelletjes gespeeld, lekker gegeten en we zijn naar fort Kijkduin geweest. Allemaal leuke dingen! Mijn moeder en jongste zusje blijven op de camping tot zaterdag. Mijn vader, andere zusje en ik zijn gisteravond naar huis gegaan, omdat we allemaal moeten werken. Donderdag ga ik samen met mijn zusje nog terug naar Callantsoog, waar we dan tot zaterdag blijven. Twee korte vakanties dus voor mij, maar toch is het heerlijk! Vandaag ben ik met mijn zusje naar Almere geweest om te shoppen en heb ik op Nikita gereden. Dinsdag en woensdag moet ik werken, ook niet erg! Voor nu heb ik een simpele, maar leuke outfit voor jullie.
Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Een redelijk simpele outfit, maar toch is 'ie leuk! De kleuren in de outfit komen mooi met elkaar overeen. De kleur van mijn schoenen komt overeen met de kleuren in de top, wat de outfit tot een mooi geheel maakt. Verder draag ik een simpele jeans en mijn favoriete bikerjack! Dit jack kocht ik vorig jaar bij de Bershka in de sale voor maar 13,- en wat heb ik hem al veel gedragen! Een basic en tijdloos item! Altijd handig en goed te combineren!
Top - Didi || Jeans - H&M || Jack - Bershka || Sneakers - Shoelala, Albert Cuypmarkt || Horloge - Ikki || Kettinkje - Onbekend || Oorbellen - Primark 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!