Image Map

zaterdag 28 januari 2017

Outfit inspiration!

Outfit 1: Blouse - H&M || Skirt - River Island || Clutch - Forever 21 || Laarsjes - Topshop || Horloge - Daniel Wellington 
Outfit 2: Blouse, riem - H&M || Jeans, laarsjes - Topshop || Tas - Forever 21 

Hi!

Afgelopen week was vrij rustig. Voor school moest ik alleen een presentatie geven. Die presentatie ging erg goed! Dat was fijn, want we hadden er hard voor gewerkt! Verder was dinsdag mijn zusje jarig! Altijd gezellig! Woensdagavond had ik een personeelsfeest. We hebben eerst met z'n allen gegeten en hebben daarna het Ik hou van Holland spel gespeeld! Het was erg gezellig en leuk om elkaar zo eens mee te maken! Donderdagavond en vanochtend heb ik lekker gewerkt! Vanmiddag ben ik nog naar een vriendin geweest, want zij was jarig. Morgen heb ik een huiswerkdagje en dan is het weekend alweer voorbij! Wat vliegt de tijd. Voor nu heb ik voor jullie twee inspiratie outfits. Lees gauw verder!

Ik heb twee outfits samengesteld waarin ik een aantal trends van dit moment heb verwerkt. In beide outfits heb ik een blouse met ruches gecombineerd, in twee verschillende stijlen. De blouse met ruches zie je veel terug in het komende seizoen. Het is een chique en classy item. De eerste outfit is vrij classy. Ik combineerde de blouse met een simpele nepleren skirt. De blouse heeft een drukke print, dus heb ik de andere items basic gehouden. De laarsjes vind ik heel erg mooi en zie je op dit moment heel erg veel! Een mooie blokhak en een mooie lengte. De tweede outfits is wat stoerder. De blouse is classy, maar door hem te combineren met een momjeans, wordt de outfit al stoerder. De laarsjes met borduursels geven de outfit een speels effect. Verder voegde ik een mooie tas toe en een riem. Zelf vind ik de tweede outfit het leukst.

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!