Image Map

donderdag 29 december 2016

Outfit recap 2016!

Hi!

De afgelopen dagen heb ik op zich veel gedaan! Mijn vader heeft nu een weekje vrij en hij is druk bezig met het aanleggen van de paardrijbak! Mijn zusje en ik helpen hem daarbij! Zo heb ik dinsdag de grond aangetrild met een trilapparaat! Tja, je zo doe je nog eens wat! Gelukkig schiet het al aardig op en kunnen we waarschijnlijk dit weekend voor het eerst in onze eigen bak rijden met Nikita. Gewoon in mijn eigen achtertuin! Hoe gaaf is dat! Ik ben er zo blij mee! Verder heb ik de afgelopen dagen allerlei klusjes gedaan die ik al heel lang voor mij uitschoof. Daar heb je vakantie voor, om alles weer even bij te werken!
Het nieuwe jaar nadert en daarom leek het mij leuk om eens wat outfits van het afgelopen jaar terug te kijken. Dat zijn er veel! Elke week eentje, dus 52 outfits in totaal! Van elke maand heb ik één van mijn favoriete outfits uitgezocht en op een rijtje gezet. Kijk je mee?

 Cruising with my pennyboard, januari 2016 || Classy is the original black, februari 2016 || Lisbon, maart 2016
De eerste drie outfits van het 2016! De eerste outfit vind ik heel erg gaaf! Hij is heel erg stoer! Het jasje vind ik zo mooi. Mijn haar was door de kapper gestyled, dus moest daarmee gauw een outfit worden gefotografeerd. Een leuke en stoere outfit. De tweede is classy en casual. Ik draag mooie hakken en een leuke geprinte blouse! De derde outfit fotografeerde ik in Lissabon, waar ik een lang weekend met mijn moeder ben geweest. Wat was dat leuk! Ik denk dat ik daarom de outfit zo leuk vind, omdat het in Lissabon zo leuk en mooi was.
Wil je alle foto's van de outfits bekijken? Klik dan op de beschrijving onder de foto's en je wordt meteen doorverwezen.
 Seventies stripes, april 2016 || Paul Smith pink wall, mei 2016 || Anthony chabot regional park San Francisco, juni 2016
De volgende drie outfits zijn ook allemaal erg leuk en hebben mooie herinneringen. De outfitfoto's van april maakte mijn zusje van mij. We gingen samen touren op mijn scooter en kwamen bij dit mooie plekje uit. Ik draag een stoere, seventies gerelateerde outfit! De outfit van mei maakte fotografeerde ik in Los Angeles, tijdens mijn roadtrip door West-Amerika. De Paul Smith pink wall is erg bekend onder fashionbloggers, dus moest ik er natuurlijk ook even langs! Een hele leuke ervaring. De derde outfit fotografeerde ik in het Anthony Chabot regional park in San Francisco, ook tijdens mijn roadtrip. De plek was heel erg mooi en mijn cowboyjack paste er precies bij! Wat zou ik graag terug willen naar die mooie plekken in the USA!
 Indiana university, juli 2016 || Back to school, augustus 2016 || Stripes, september 2016
De laatste zomerse outfits van het jaar! In de eerste outfit draag ik mijn shirt van de Indiana University. Mijn vader moest in juli een paar weken voor zijn werk naar Indiana en nam voor mij dit shirt mee! Een stoere outfit was het resultaat. De tweede outfit droeg ik op mijn eerste schooldag. De denimdress vind ik heel erg leuk en bijzonder! De laatste outfit is casual, maar juist daarom zo leuk. De blouse is echt een van mijn favorieten! Hij zit zo lekker en is makkelijk te combineren in veel verschillende stijlen. Tevens is deze outfit een van de laatsten voor dit muurtje, want kort daarna verhuisde ik naar de boerderij!
Navy pantalon, oktober 2016 || Fall colors, november 2016 || Birthday and christmasoutfit, december 2016
De laatste drie outfits van het jaar zijn allemaal gefotografeerd op de boerderij. We wonen er nu al drie maanden! De eerste outfit is met mijn donkerblauwe pantalon. Wat is dat een mooi item! Echt een goede aankoop! In de tweede outfit draag ik mijn bruine warme wollen trui. Hij past perfect bij de herfstbladeren om mij heen op de foto! De laatste outfit is mijn verjaardag- en kerstoutfit! Mijn gestreepte pantalon gecombineerd met een mooie coltrui. Een leuke en bijzondere outfit!

Het was nog best lastig om van elke maand een outfit te kiezen.
Er zijn namelijk zoveel leuke outfits verschenen op mijn blog dit jaar, al zeg ik het zelf! 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!