Image Map

zaterdag 10 december 2016

Inspiration outfits!

Outfit 1: Jumper dress - Boohoo || Knee boots - Topshop || Ketting - H&M || Tasje - Forever 21 || Horloge - Daniel Wellington
Outfit 2: Top, flared jeans - River Island || Coat - Boohoo || Laarsjes - H&M || Tas - Forever 21 || Horloge - Daniel Wellington

Hi!

Afgelopen week was erg druk. De laatste weken voor de kerstvakantie zijn aangebroken en dan krijgen mijn leraren haast en geven ze allemaal tentamens op. Helaas, maar nog even bikkelen en dan zijn ze ook weer voorbij! Ondanks dat deze schoolweek druk was, was het wel een leuke week. Maandag en dinsdag waren gewone schooldagen en beiden middagen reed ik op Nikita. Woensdag was een hele andere dag dan ik gewend ben. Ik liep een tweede dagje mee op de UVA, maar nu bij de studie pedagogische wetenschappen. Een leuke en interessante studie. Aan het begin van de middag was de dag op de UVA afgelopen en besloot ik om nog even de stad in te gaan. Ik heb heerlijk door Amsterdam gestruind! Wat houd ik toch van deze stad! Donderdag en vrijdag waren twee lange schooldagen, beide van 8 tot 5 uur. Daarnaast heb ik dinsdag- en donderdagavond nog gewerkt. Dit weekend is echt een schoolweekend, want ik ga alleen maar leren en huiswerk maken. Voor nu heb ik voor jullie iets leukers dan al dat huiswerk, namelijk twee inspiratieoutfits waarin ik verscheidene fashiontrends heb verwerkt! Lees gauw verder!

Ik heb twee outfits samengesteld, waarin ik een aantal leuke fashiontrends van dit seizoen en aankomend seizoen heb verwerkt. In de eerste outfit combineerde ik een paar mooie velvet knee boots met een oversized jumper dress. De knee boots zijn weer helemaal in de mode en ik snap waarom! De knee boots zijn erg classy en vrouwelijk. Je kunt ze makkelijk combineren en zijn ook nog eens lekker warm in de winter. Doordat ik de knee boots in deze outfit heb gecombineerd met een mooie jumper dress krijgt je outfit een winterse uitstraling, perfect voor de kerst! In de tweede outfit combineerde ik een mooi paar flared jeans met een velvet top. Velvet is een mooie stof die in veel collecties van winkels te vinden is. Verder voegde ik aan deze outfit een mooie jas toe, die de outfit erg classy maakt. Zelf vind ik de tweede outfit heel erg mooi!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!