Image Map

maandag 16 januari 2017

Casual day!

Hi!

Dit weekend was eigenlijk best wel eentonig. Zaterdag en zondag heb ik heel veel geleerd, want er komen een aantal tentamens aan deze week. Zaterdag heb ik nog wel opgepast bij mijn nichtjes. We bakten samen pannenkoeken en we speelden spelletjes! Altijd gezellig! Deze week wordt dus nog even bikkelen, maar daarna kan ik het hopelijk een beetje rustiger aan doen qua school. Ik kijk er echt naar uit! Voor nu heb ik voor jullie een leuke casual outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn pantalon. Een classy item, maar doordat ik hem combineer met een simpel en basic denim blouse wordt de outfit casual! De denim blouse is echt een tijdloos item. Ik heb de blouse al een aantal jaren, maar hij blijft leuk! Ook draag ik mijn nieuwe laarsjes. Ze lopen zo lekker! Heel erg stevig en comfortabel. Ook passen ze bij veel verschillende stijlen. De outfit is comfortabel, classy en casual. Perfect voor een school- of werkdag!
 Lieve Sjors! Wat wordt hij groot!
Blouse, pantalon - Only || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21 || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!